Pikkujoulun yllätys

  • Viestiketjun aloittaja Grace210
  • Ensimmäinen viesti
Grace210
Olimme vaimoni kanssa laivalla työpaikkani pikkujoulua viettämässä. Ilta meni mukavasti ruokailujen ja juomien parissa. Illemmalla porukka levisi ja olimme vaimoni kanssa laivan yökerhossa. Tapasimme siellä yllättäen naapurin ex-rouvan Satun. Hän oli siskojensa kanssa juhlimassa. Meillä oli vaimon kanssa ollut puhetta, että joku saisi tulla katsomaan meidän seksileikkejä. Vaimo kysyi minulta, että ehdotetaanko Satulle? Jäin baaritiskille, kun vaimoni meni Satun ja siskojen kanssa tanssimaan. Jonkin ajan kuluttua sieltä tultiin leveästi hymyillen. Vaimo otti minua kädestä ja lähti viemään kohti hyttiämme. Jännitystä oli ilmassa, mutta alkoholi taisi poistaa pahimpia estoja. Katselin kun pikkujoulumekkoiset naiset kävelivät edellä laivan käytävää, Satu on pulleampi ja rintavampi kuin vaimoni. Pääsimme sisään ahtaaseen hyttiin ja vähän siinä epäröimme. Sitten vaimo tuli eteeni ja suuteli kiihkeästi. Vastasin suudelmaan ja puristelin pyllyä, joka oli sängyllä istuvan Satun kasvojen edessä. Huomasin, että vaimo on poikkeuksellisen kiihkeä ja halukas, itsellänikin alkoi juhlahousuissa pullottaa. Käännyimme sivuttain, vaimo alkoi hieroa pullottavaa etumustani ja Satu katseli lähietäisyydeltä. Sitten tuli ensimmäinen yllätys, kun vaimo kysyi, että haluaako Satukin suudella? Luulin että minua, mutta kun Satu vastasi myöntävästi, niin vaimoni kumartui häntä kohti ja suuteli. Tämä oli todella minua yllättävä, mutta myös kiihottava näky. Menin vaimoni taakse ja avasin mekon vetoketjua. Laskin mekon olkaimet alas ja avasin rintaliivit. Vaimo jatkoi Satun suutelua ylävartalo paljaana ja Satu hyväili vapaana heiluvia rintoja. Oikein piti miettiä että mitä tapahtuu ja mitä seuraavaksi. Vaimo sen sijaan teki jo seuraavan ehdotuksen ja sanoi että suudelkaa tekin. Menin Satun viereen sängylle ja suutelin häntä. Samalla vaimo kävi käsiksi vyöhöni ja veti pian housujani alaspäin, minun kieleni seikkaillessi Satun suussa. Kullini seisoi täyttä päätä ja vaimo aloitti ihanan suihin oton. Katselimme Satun kanssa toisiamme ja suihin ottoa. Käänsin Satun selkää minuun päin ja avasin mekon ja punaisten rintaliivien hakaset. Satu nousi seisomaan, riisui koko mekon ja seisoi edessäni pikkuhousuissaan. Hän kumartui minuun päin ja jatkoimme suutelua ja samalla sain leipoa Satun isoja rintoja. Vaimoni jätti kullini hetkeksi ja katseli minun ja Satun touhua. Hän pyysi Satun viereensä istumaan ja komensi minut seisomaan heidän eteensä. Tein työtä käskettyä ja seisoin siinä kulli tanassa. Vaimo runkkasi sitä hetken ja sanoi, että nyt saat kunnon suihin otot. Minä olin kotona monesti kysellyt, että saisin laueta suuhun, mutta en ollut ikinä saanut lupaa. Vaimoni imi hetken ja tunsin, että lähestyn jo laukeamista. Sitten hän sanoi, että nyt on Satun vuoro. Satu tarttui heti toimeen ja imi kulliani todella taidolla. Nojasin yläsängyn laitaan ja työntelin vähän vastaan. Sanoin, että pian minulta tulee. Satu jatkoi samaa tahtia ja vaimo hiveli kiveksiäni. Tunsin ihanaa kihelmöintiä koko vartalossani. Satu kiihdytti vielä tahtia ja silloin annoin tulla. Kulli oli koko ajan Satun suussa ja ruuttasin spermaani useaan kertaan. Katsoin alas päin ja näin kun Satun suussa oli reilusti spermaa. Hän nielaisi lastin näyttävästi ja imi vielä hellästi veltostuvaa kulliani. Sitten hän sanoi, että nyt on sinulla tuokin koettu, eli vaimo oli ehkä tehnyt tilaustyön. Seikkailumme jatkui vielä, mutta nyt ei ehdi kirjoittaa enempää.
 

Yhteistyössä