pikkujoululahja 2eurolla?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
elikkä hakusessa on pikkujoululahja joka sopii miehelle tai naiselle-unisex lahja siis.hinta saa olla max 2e. mitä ihmettä sitä keksii? ei mitään syötävää-suklaata tmv.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22516687]Hammasharja
Lego minifiguuripussi
avaimenperä
joulukoriste[/QUOTE]

lego minifiguuripussi? aikuiselle?unisex?
hammasharja on aika mielikuvitukseton.joulukoriste on yleensä naiselle enemmän. avaimenperä vois olla...

Miksi juuri 2 euroa? En osaa ajatella lahjana mitään sellaista, minkä hinta ois ollut 2 euroa. Tai siis en osais sellaista lahjaa antaa, saajanahan mulle on sama, onko lahja minkä hintainen... Osaatko neuloa? Voisit vaikka neuloa jotain.. sukat tai kaulahuivin, tai pipon, lankaahan ei niihin paljoa menis.. Tosin siitä ois ehkä vaikea tehdä unisex-versiota, kaulahuivin ehkä vielä pystyisi...

Itse sinun tilanteessasi ehkä menisin kauppaan ja valitsisin paikan päältä kivan lahjan. Tosin siinä valintakriteerinä ei ois se 2 euron hinta, vaan se, mikä tuntuu hyvältä (mikä olisi itselle mieluinen lahja/ lahja, jonka ostaisit ystävälle/sukulaiselle, ajatuksella).

"vieras"
[QUOTE="vieras";22516734]lego minifiguuripussi? aikuiselle?unisex?
[/QUOTE]
Et sitten ole paljon palstaillut, täällä monikin aikuu leikkii legoilla, joillakin on ihan omat, mihin lapset ei saa luvatta koskea ;) Ne on yllätyspusseja, sieltä voi tulla vaikka naishahmo.

plm
Heijastin, jääskrapa, avaimenperä.
Edelliselle tiedoksi: Monessa paikassa esim työpaikka määritellään pikkujoulupaketin arvo. En itse lähtisi ostamaan kovin paljon kalliimpaa kuin sovittu.
Omat läheiset on sitten asia ihan erikseen. Ja ainakin mulle joululahjat on ihan eri asia kuin pikkujoululahja.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22516757:
Miksi juuri 2 euroa? En osaa ajatella lahjana mitään sellaista, minkä hinta ois ollut 2 euroa. Tai siis en osais sellaista lahjaa antaa, saajanahan mulle on sama, onko lahja minkä hintainen... Osaatko neuloa? Voisit vaikka neuloa jotain.. sukat tai kaulahuivin, tai pipon, lankaahan ei niihin paljoa menis.. Tosin siitä ois ehkä vaikea tehdä unisex-versiota, kaulahuivin ehkä vielä pystyisi...

Itse sinun tilanteessasi ehkä menisin kauppaan ja valitsisin paikan päältä kivan lahjan. Tosin siinä valintakriteerinä ei ois se 2 euron hinta, vaan se, mikä tuntuu hyvältä (mikä olisi itselle mieluinen lahja/ lahja, jonka ostaisit ystävälle/sukulaiselle, ajatuksella).
siksi kaksi euroa kun se vaan on päätetty niin et jokainen ostaa max.2euron lahjan. pikkujoulut on jo viikonloppuna niin en ehdi neuloa mitään,osaisin kyllä mut aika ei riitä.jätin vähän turhan myöhään tän homman:(

"vieras"
Joku heijastinjuttu? Vaikka sellanen "panta" käsivarteen. Mä sain kerran mukin, mutta se oli varmaan maksanut enemmän, ollut jollain ylimääräisenä. Kyllä mieskin voi ilahtua vaikka kynttilästä, tai jouluisista kynttilämanseteista.

"Riksu"
Joskos näistä joku:
Saippua, pesusieni, huulirasva, kynttilä, servettipaketti, vitamiiniporetablettipötkylä, päänsärkylääkettä, kondomeita, energiajuomatölkki, vessapaperia, joulukoriste, heijastin, kangaskauppakassi, joulukortteja, postimerkkejä, kyniä, lahjanauhaa, muistikirja, tuoksuton deodorantti, käsipyyhe, jouluinen maustepussi tai kanelitankoja, pähkinöitä, tulitikkuja, käsivoide, ikkunaskrapa autoon, hajukuusi, avaimenperä...

"vieras"
[QUOTE="vieras";22516765]Et sitten ole paljon palstaillut, täällä monikin aikuu leikkii legoilla, joillakin on ihan omat, mihin lapset ei saa luvatta koskea ;) Ne on yllätyspusseja, sieltä voi tulla vaikka naishahmo.[/QUOTE]

joo on palstailu ollu vähällä viime aikoina,en tosiaan ole kuullutkaan moisista pakkauksista.ehkä se menis yli hilseen lahjan mahdollisella saajallakin.

sama ongelma
Lisähaasteena mulla vielä se, että lahjan pitäisi sopia lapselle tai aikuiselle...Kyseessä on joulujuhla, johon tulee sekä lapsia että aikuisia, jokaisen pitää tuoda lahja ja lahjan arvo n. 2-3 e....

Itsellä on tullut mieleen sellaisia persoonattomuuksia kuin heijastimet, kynäsetit...

plm
Edelliselle tiedoksi: Monessa paikassa esim työpaikka määritellään pikkujoulupaketin arvo. En itse lähtisi ostamaan kovin paljon kalliimpaa kuin sovittu.
Omat läheiset on sitten asia ihan erikseen. Ja ainakin mulle joululahjat on ihan eri asia kuin pikkujoululahja.
Edellisellä tarkoitin siis nimimerkkiä toinen näkökulma.

aaargh
Lisähaasteena mulla vielä se, että lahjan pitäisi sopia lapselle tai aikuiselle...Kyseessä on joulujuhla, johon tulee sekä lapsia että aikuisia, jokaisen pitää tuoda lahja ja lahjan arvo n. 2-3 e....

Itsellä on tullut mieleen sellaisia persoonattomuuksia kuin heijastimet, kynäsetit...
Heijastin ei ole persoonaton vaan yks hyvä lisä henkivakuudeksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mitä väliä on sillä, että ostaako just sen 2 euron lahjan, vai vaikka 5 euron lahjan, jos sattuu olemaan sellainen, mikä tuntuisi hyvältä lahjalta antaa tai saada? Eihän niitä hintalappuja siihen lahjaan jätetä, joten mistä sen sitten saajakaan tietää, paljonko kyseinen lahja maksoi? Mielestäni on mukavempaa maksaa vaikka muutaman euron ylimääräistä siitä ilosta, että tiedän, että lahjalle tulee olemaan käyttöä kuin säästää se muutama euro ja ostaa sellainen lahja, josta jo valmiiksi tietää, että se lentää heti joulun jälkeen roskiin tai ullakolle.

"vieras"

mä luulin et tää ois helppoa kun kaikki juhlijat on kuitenkin ystäviä ja heidän puolisoitaan eli tunnen jokaisen.talvella autossa tarvittavia lukkosulia sun muita mietin kunnes muistin ettei kaikilla ole autoa. mieheistä tiedän etteivät joulukoristeet ja kynttilät paljoa kiinnosta vaan ne menee vaimoille. kamalan vaikeeta. ehkä minäkin sitten sen avaimenperän,heijastimen tai ristikkolehden ostan vaikka ajattelin ensin jotain vähän..erillaista keksiväni.

Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:

Kirjepaperi lahjapaketissa? Kynäsetit mielestäni hyvä idea.. Vois olla myös joku jääkaappimagneetti tms.

"vieras"
Mun mielestä noi on NIIIN typeriä juttuja. Lapsille voi toki ostaa pikkujoululahjat, ne niistä ilahtuvat mutta aikuiset, eikö vois itse ostaa itselle sillä parilla eurolla jotain mistä pitää? Sen sijaan että kotiin kertyy tarpeetonta tavaraa tuolla parilla eurolla?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22516846:
Mitä väliä on sillä, että ostaako just sen 2 euron lahjan, vai vaikka 5 euron lahjan, jos sattuu olemaan sellainen, mikä tuntuisi hyvältä lahjalta antaa tai saada? Eihän niitä hintalappuja siihen lahjaan jätetä, joten mistä sen sitten saajakaan tietää, paljonko kyseinen lahja maksoi? Mielestäni on mukavempaa maksaa vaikka muutaman euron ylimääräistä siitä ilosta, että tiedän, että lahjalle tulee olemaan käyttöä kuin säästää se muutama euro ja ostaa sellainen lahja, josta jo valmiiksi tietää, että se lentää heti joulun jälkeen roskiin tai ullakolle.
oltaishan sitä voitu sopia et summa on isompi,mut me ajateltiin et tuo mukavasti haastetta löytää sillä 2eurolla jotain.en halua siitä lipsua,enkä usko että muutkaan lipsuvat.aika hyvin voi kuitenkin arvioida onko lahja 2e vai 5e maksanut. tuli vaan vähän liikaa haastetta=(

"vieras"
[QUOTE="vieras";22516880]Mun mielestä noi on NIIIN typeriä juttuja. Lapsille voi toki ostaa pikkujoululahjat, ne niistä ilahtuvat mutta aikuiset, eikö vois itse ostaa itselle sillä parilla eurolla jotain mistä pitää? Sen sijaan että kotiin kertyy tarpeetonta tavaraa tuolla parilla eurolla?[/QUOTE]

joistakin se on kiva saada joku lahja,nähdä mitä muut on keksineet sillä summalla. ja ei kai tuo niin kamalaa ole jos kotiin tulee yksi turha 2euron tavara...

plm
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22516846:
No mä en halua ostaa 6 euron pikkujoulupakettia jos on sovittu 2 euron paketti.
Ja varsinkin kun ei ole aavistustakaan kenelle se tulee, mistä mä tiedän miten hyvä mieli saajalle tulee? Ihmiset kun tykkää eri asioista. Läheiseni tunnen joten heille on helppo ostaa kohdistettu lahja.
Eikä se tarkoita että ostaisin krääsää pikkuojoulupakettiin, esim heijastin on kiva ja halpa sekä hyödyllinen.

"vieras"
Ehkä voisi hankkia jotain avaimmenperiä ainaki veljeni oli hankkinut kutistusmuovia että siihen piirrettiin ja laitettiin uuniin niin se kuva joka oli siihen piirretty.tuli siihe mut paljo pienempää. Aika hieno;)

Yhteistyössä