Pikkujouluissa repäisyä

Ajattelimme ystävättäreni, joka myös on työkaverini, hieman repäistä pikkujouluissa. Olemme eronneita ja vapaita, ja mitä parasta, kokeneita ja ei ihan tyttösiä. Kumpikin 29v.

Nyt olisi firman pikkujoulut tulossa ja niissä ei ole tullut ennen käytyäkään. Oli ankarat miehet jotka estivät menemiset (vaikka itse hyppivät kaikki pippalot).

Olemme hankkineet kivat mekot, ystävätär semmoisen pikkumustan ja minä punaisen. Kireitä ovat ja lyhyet ja avaonaiset ohuin olkaimin. Stayupit ajattelimme panna ja makeat korkkarit. Tiedän, ettemme ole mitenkään naurettavan näköisiä asuissamme, sillä olemme, vaikka itse sen sanon, aika vetävän näköisiä. Kiloja ei yhtään yli jne.

Mutta mitä mekon alle? Ajattelimme, ettei mitään. Lämminhän siellä varmaan muutenkin on. Kesällä totuttelimme jo liikkumaan hellepäivinä ilman pikkareita, ja mukavaahan se oli.

Näin ajattelimme. Voi olla, että rohkeus pettää ja stringit on pistettävä. =)
 
Mielenkiintoinen juttu. Olen joskus itsekin ajatellut jonkin pikkujuhlan tiimolle samaa asiaa. En ihan ole rohjennut, vaikka muuten kyllä en paljoa välitä vaikka jotain vilahtaisi. Ne juhlat vaan on semmoisia, ehkä liiankin lämminhenkisiä, että ihan varmaan jokin käsi aina eksyy johonkin. Kieltämättä, olisihan se hauska katsoa ilmettä, joka käden omistajalle ilmestyy huomattuaan, että nyt ei ollut ihan odotettu kosketustunne kädellä.

Jaken ehdotus Sharon Stonesta olisi aivan ihanaa joskus toteuttaa.:whistle:
 
Perjantaina olisi ne pikkujoulut. Me ollaan ihan hermona. Iiik!
-------

Nyt perj. ja klo jotain 15. Jännittää ja sovitellaan jo ja ollaan melkein valmiita. Mutta on hiplailtu myös pikkareita, että jos kumminkin...
 
Viimeksi muokattu:
Huh, meillä oli kanssa rouva menossa tänään pikkujouluihin. Oli kyllä sen näköinen juhlavaatteissaan ja meikeissään, että miesseuraa saa varmaan huitoa kepillä pois kimpusta. Mutta ei siinä mitään, pikkujouluthan on kerran vuodessa vaan. Niihin pätee vanha kunnon "don't ask, don't tell" -sääntö.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rmrm
Hyvä sääntö ;) Varmaan sunkin rouva on ansainnut päästä vähän hurvittelemaan.

Ja parastahan tässä on se, että jos rouva on ollut tuhmeliini, niin sinä varmastikin saat huomenna jo mitä parhaimmat hyvityspanot korvaukseksi ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Floyd
Yyh. Iíhan kuin tulisi oksu, mutt'ei ihan. Meni vähän pipariksi meidän suunnitelmat olla ilman pikkareita. Pelotti, kun oli niin lyhyet nuo mekkojen helmatkin. Pienet stringit, ja niin pienet, ettei ne ollut edes mitään. Mulla oli inhottavan tiukatkin ja oli semmoinen tunne kuin, että nirunarut leikkautuisi liiankin syvään. Mutta kivaa oli.

En kyllä yhtään ihmettele, että miehet ei mielellään päästä vaimojaan tuommoisiin juhliin, niin sikoja ne miehet on. On ne naisetkin aika possuja.

Yhdet pikkujoulut olisi vielä, jos sitten.
 
Huh, meillä oli kanssa rouva menossa tänään pikkujouluihin. Oli kyllä sen näköinen juhlavaatteissaan ja meikeissään, että miesseuraa saa varmaan huitoa kepillä pois kimpusta. Mutta ei siinä mitään, pikkujouluthan on kerran vuodessa vaan. Niihin pätee vanha kunnon "don't ask, don't tell" -sääntö.
niin tosiaan, ei rouva ainakaan mulle mitään pikkujouluillan kulusta kertonut, vaikka tuli vasta aamukuudelta kotiin. epäilyttäviä tahroja oli kyllä alushameessa ja pikkareissa, joten tuskin siellä on koko iltaa ihan pelkästään filosofiasta keskusteltu..
 
vierailija
Anonyymi kyselyistä ilmenee kehitys uskottomuuden suuntauksesta! Väestöliiton tutkimukset vuodesta 1971-2022 osoittavat että miesten uskollisuus lisääntyy joka vuosikymmenellä selvästi ja taas naisten uskollisuus heikkenee selvästi joka vuosikymmenellä. Kehityksen syinä pidetään työelämä rakennemuutosta jossa naisten työllisyys saavutti miehen työllisyysasteen. Toinen merkittävä tekijä on tasa-arvoistunut yhteiskunta. Naiset ovat siis nykyään merkittävästi enemmän syrjähyppyihin altistuvia kuin miehet. Naisten seksuaalisuus on ollut murroksessa pitkään joissa perinteisen perheidyllin rakenteet ovat enää historian sivu.
 

Yhteistyössä