Pikkujoulu asusi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelin ostaa ihan vaan pikkumustan, laittaa sukkahousut, mustat avokkaat, punaiset kynnet ja varmaankin kihartaa hiukset.
Siis niin perussettiä kuin olla voi, pitäisi kyllä vielä joku juju keksiä ettei ihan tylsäksi mene. :D

[QUOTE="vieras";22522676]Lode, ihana tuo mekko :) Ja sulla on upeat hiukset - anna ne mulle![/QUOTE]

Ne on pidennykset, mutta kiitos anyway. :) Se tyyppi kyllä laittoi ne sen verran hyvin, että monet ovat luulleet omaksi tukaksi. Oma tukka on mulla on varmaan kainaloon asti.

Eipä tule vaatetusongelmaa, exä ratkas sen jo.
Piti olla pikujoulut perjantaina, lasten piti mennä isälleen, mutta exä laitto ilmoitusluontoisen viestin, että hällä on sitte pikkujoulut perjantaina.
No, toisiin pikkujouluihin menee ihan perus työvaatteet.

Lyhyt röyhelöhame, korsettimainen toppi jossa metallikoriste, sukkahousut ja korkeet korot. Kelistä riippuen otan ehkä jonkun boleron vielä. Tukka liehuu vapaana ja korut kimaltavat. :)

Mulla ei hajuakaan ja perjantaina pikkujoulut...Ostin pitsisen pikkumustan, mutta en siltikään tiedä että laitanko sittenkin housut ja jonkun paidan kun en ole varsinaisesti hame-ihmisiä.Vaikeeta on, arvon varmaan vielä perjantaina asua ja kiukuttelen. ;)

Mulla myös perjantaina pikkujoulut ja vaatteista ei vielä tietokaan! Edellisistä "virallisista" juhlista kulunut sen verran aikaa ettei kaapista löydy mitään. Kaikki vanhat joutaneet pois kun olivat liian suuria. Auttakaa antakaa vinkkeja! Olen "harmaa kotihiiri", pikkujoulut ovat teatterinäytös ja ruokailu, jonka jälkeen ohjelmaa pubissa ja sit johonkin (eli minä kotiin)!

Yhteistyössä