S
Suuttunut
Vieras
Meillä kaikki lapset sairastaneet koko viikon.. Mieletön flunssa kaikilla ja minä olen päivin öin "palvellut" lapsia. Ja mies ei ole yhtään auttanut koko viikolla missään asiassa.. Viime yö oli kyllä kaiken huippu. Yhdellä lapsistamme nousi kuume illalla ja annoin kuumetta alentavan lääkkeen ja kolmen maissa syötin juuri nuorimmaista lastamme kun kuulin että kuumeessa oleva lapsemme heräsi. Pyysin sit, et mieheni menisi mittaamaan kuumeen ja antaisi lääkettä jos kuume on korkea.. Mies nousi ylös ja kohta tuli takas ja sanoi, ettei ole yhtään kuumetta. Minä siinä vähän ihmeissä, et sehän hyvä jos noin nopeasti laski. Sit kun sain nuorimmaisen syötettyä ajattelin vielä käydä katsomassa et kuinka tarvisiko lääkettä antaa jos kurkku on kipeä. Heti huomasin, et kuumetta lapsellamme oli. Aloin etsimään kuumemittaria, mut en löytänyt mistään. Lähdin sit alakerrassa käymässä ja siellähän se kuumemittari oli :0 Eli mies ei ollut edes mitannut kuumetta, koska alakerrassa mies ei käynyt:0 Ja lapsellamme oli kuume melkein 40 astetta. Vähänkö annoin miehen yöllä kuulla kunniansa, kun tuollaisesta asiasta valehtelee..