J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Etkä kaiva. Mitä kummipoika tekee?
Eikös sun pitäisi olla antamassa ponille kyytiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Etkä kaiva. Mitä kummipoika tekee?
kaivaa nenää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Etkä kaiva. Mitä kummipoika tekee?
kaivaa nenää![]()
Eikä kaiva. Hää on herramiehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Että tekis mieli mennä huomenna kattoo popedaa![]()
mut en mää taida päästä :ashamed:
Pyörähdin tuossa ruokiksella ostamassa Sotkasta pari mattoa. Ajattelin myös Ikeaan tänään, kun olen omalla autolla liikenteessä.
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Että tekis mieli mennä huomenna kattoo popedaa![]()
mut en mää taida päästä :ashamed:
Namilassako esiintyvät vai?
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Pyörähdin tuossa ruokiksella ostamassa Sotkasta pari mattoa. Ajattelin myös Ikeaan tänään, kun olen omalla autolla liikenteessä.
Tarvii tulla käymään vkl... Onks mansikat kypsii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Pyörähdin tuossa ruokiksella ostamassa Sotkasta pari mattoa. Ajattelin myös Ikeaan tänään, kun olen omalla autolla liikenteessä.
Tarvii tulla käymään vkl... Onks mansikat kypsii![]()
Jaa ne muutamat siinä omenapuun alla? En ole kattonut lomilta palattua, tosin ennen lomia kun kahtelin niin rastaat oli kait vetäneet lapsen metsämansikat nassuunsa saatana..
Että oo viihteelle menosa viikonloppuna?
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Koskas mä saan sun isäntää tikkaa.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Että oo viihteelle menosa viikonloppuna?
Ei kai, ootteko työ menos?
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Että oo viihteelle menosa viikonloppuna?
Ei miuu tarvii teititellä.. Ukkova ei tikkailla ainaskaan ennen kuin se tuloo kotio.. tulonee ensi viikolla.. jos tulonee..
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Että oo viihteelle menosa viikonloppuna?
Ei miuu tarvii teititellä.. Ukkova ei tikkailla ainaskaan ennen kuin se tuloo kotio.. tulonee ensi viikolla.. jos tulonee..
Jätikkö sä sen landelle