Pikkuinen ja mitätönkin asia, mutta silti ihmettelen / koskee haalaria ja kuivausta

Miten ihmeessä ne päivähoidossa saivat yhden päivän aikana haalarin lenksun( mistä se ripustetaan naulakkoon ) ihan riekaleeksi.Aamulla se oli täysin ehjä ja päivällä kun hain tytön hoidosta, oli lenksusta vain langansäikeet jäljellä.
Voisiko kuivauskaappi olla syyllinen asiaan?Eli se lenksu ei olis kestänyt sitä kaapin lämpöä?

Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Olisko joku lapsista roikkunut haalarissa, kun se oli naulakossa?
Tätä minäkin ajattelin. Tai jos naulakko on matala, kuten päiväkodeissa yleensä, ja naulakon edessä on penkki, niin lenksun saa riekaleiksi myös istumalla vahingossa haalarin lahkeille, jolloin lenkki repeää.

Ne lenksut on sellasia et kun menee rikki niin sit tosiaan menee, jää vaan ne säikeet. Näin meilläkin oli käyny ihan laatuhaalarin lenksulle. Luulen kans et siinä alunperin on joku roikkunu, onneks meni vaan lenksu =) .

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Ne lenksut on sellasia et kun menee rikki niin sit tosiaan menee, jää vaan ne säikeet. Näin meilläkin oli käyny ihan laatuhaalarin lenksulle. Luulen kans et siinä alunperin on joku roikkunu, onneks meni vaan lenksu =) .
tämä mulle ei edes tullut mieleeni...sitä kuivauskaappia lähinnä ajattelin syylliseksi
:D

Yhteistyössä