Minun tapaukseni on vähän samantyylinen äskeisen kirjoittajan kanssa. Sikäli samanlainen
että tapahtui saunareissilla. Olin aikoinani ,yli 20 vuotta sitten sellaisena kesärenkinä,työtön
juuri armeijsta kotiutunut nuorimies. Talon isäntäväki oli sellaisia viisissä kymmenissä olevia.
Heidän perillisnsä olivat lentäneet kuka minnekin. Lypsykarjaa oli talossa parikymmentä
lypsävää lehmää,lisäksi nuorta karjaa kasvamassa melkoisesti. Talossa tietenkin tehtiin karjalle
säilörehua,mutta kyllä kuivaakin heinää korjattiin aika paljon. On mainittava että talon isäntä
oli isäni serkku. Nukkumapaikkani oli rantasaunan saunakamarissa. Tämä oli nimenomaan
minun valinta.Oli todella mukavaa käydä herättyäni aamu-uinnilla. Sauna lämpesi joka ilta.
Minä halusin kylpeä aina viimeisenä,sain mennä suoraan nukkumaan. Saunaoluet tietenkin
kuuluivat asiaan. Kerran tuli ajatus penkoa emännän pyykkikoria, kas vaan sieltähän tarttui
käteeni emännän pikkuhousut. Käänsin ne nurinpäin ,nuuskaisin , no kaluhan alkoi jäykistyä
silmissä. Hankasin haarakiilaa jäykistyneen terskan päähän, ai kun tuntui hyvältä. No en
meinannutkaan sitä estää, annoin sperman roiskahtaa emännän pikkuhousuihin. Seuraavana
päivänä emäntä hymyili minulle , salaa nipisti korvanlehdestä. Samana iltana oli minulle
osoitettu kirjelappu saunan pukuhuoneen pöydällä. Emäntä vaan ilmoitti , jatka poju vaan ,
tuntui mukavalta nuuhkia spermaasi. Jospa vielä joskus saisit laskea hänen sisälle siemenesi.
Kyllä siihenkin tuli vielä sinä kesänä tilaisuus.