Pikku päiden romanssit <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai jaa... voiko olla??? Itte en muista et oisin tossa iässä vielä..... vaikka nyt onki meiän pikku pään kimpussa puuma nainen niiku niitä kutsutaan nyt??? siis kuus vee likka??? siinä iässä itte kyllä jo suunnitteli lapsia

Kyl meidän kuopuksel oli joskus noissa main eka "romanssi", tarhakaveri oli kovasti tyttöjen perään. Seuraavana päivänä poika tuli esitteleen mulle itsensä ja jopa isänsä, meidän neiti kyl totesi naimisiinmenosta ja lapsista että "höh, sehän oli vaan leikkiä":D. Ja juu, meni se ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja No juu:
Kyl meidän kuopuksel oli joskus noissa main eka "romanssi", tarhakaveri oli kovasti tyttöjen perään. Seuraavana päivänä poika tuli esitteleen mulle itsensä ja jopa isänsä, meidän neiti kyl totesi naimisiinmenosta ja lapsista että "höh, sehän oli vaan leikkiä":D. Ja juu, meni se ohi.

kiva et ootte jutellu vanhempien porukalla asiasta..... vanhan aikasta on?? mut ymmärrettävää noin nuorten kohalla???? siis kyl oon aatellukki et tää ois normaalia= ihan tavallista. miettiny vaan just tota et tuskinpa sitoutuvat

Sorke!!! Itte tykkään kysymys merkeistä hymiöistä ja eri kirjaimista :wave: :whistle: ;) :p :xmas: :saint: näitä on kiva kattoo sit tekstisää!!! Tsemppiä en pahalla :xmas:

Yhteistyössä