Pikku kivaa!

minä ja miehen leikimme nykyään erillaisia leikkejä.. Olemme saaneet niin kivasti säpinää suhteeseen. Kiusaan häntä tyydyttämällä itsenäni kivoilla leluilla :saint: Hän lämpenee ihan totaalisesti! Ei muutakun aikaa ja jaksamista kaikille! Vierailin muuten tuolla http://www.toyheaven.fi sivuilla. ihan kivaa tavaraa!

MariF

Ai joo, äitiyteen ei sovi seksi(lelut) ainakaan? :whistle: Jaa, toinen kerta kun tämän urlin täällä näen. Voihan se olla, että on lanseerattu työntekijöitä foorumeille "soluttautumaan".. Aika ovela ajatus sinänsä. :)

MariF

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2004 klo 08:42 MariF kirjoitti:
Ai joo, äitiyteen ei sovi seksi(lelut) ainakaan? :whistle:
No sitä mä en tarkoittanut mutta luulenpa että jokainen äiti kykenee seksilelunsa muualta ja itse hakemaan: ei olla mitään teinityttöjä enää että laitettaisiin kaverit asialle kun itse ei kehtaa. Eli jokainen osaa osotteita kysyä itse jos niitä tarvii: ja tämän puljun osote on täällä jatkuvasti. Hiukka pistää miettimään....

...katoo loputkin asiakkaat kun täällä pitää väkisin asiakkaita vinkua.

Suzu
Lelut sopivat, mutta mainokset eivät. Suosittelen ammattitaitoista copywriteria, joka osaisi edes "piilottaa" mainostettavan firman nimen sillä tavoin, että joku erehtyisi luulemaan näitä oikeiksi aloituksiksi: "aiemmin ei seksi sujunut, oli tylsää ja kurjaa ja räntääkin satoi, mutta annappas olla kun kävin Toyheavenin sivuilla, niin teholla olen ollut pari viikkoa, kun mies on myötäänsä seslongille kampeamassa.."

Yhteistyössä