pikku kakkonen meni pois..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja supru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

supru

Uusi jäsen
06.04.2006
3
0
1
Heips! Olen 1vuotiaan pojan äiti (24v) Vantaalta. Sain keskenmenon parisen viikkoa sitten. Piiku kakkonen oli kovin toivottu perheeseemme.. kaipaisin juttu/kirjoittelu seuraa saman läpikäynneistä, joten laitappa viestiä niin jaetaan surumme ym. :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 00:14 supru kirjoitti:
Heips! Olen 1vuotiaan pojan äiti (24v) Vantaalta. Sain keskenmenon parisen viikkoa sitten. Piiku kakkonen oli kovin toivottu perheeseemme.. kaipaisin juttu/kirjoittelu seuraa saman läpikäynneistä, joten laitappa viestiä niin jaetaan surumme ym. :hug:

Heissan!

Mulla sama kokemus viime syksyltä, raskas muisto mielessä varsinkin nyt, kun oli la. Mulla ei ole mustaa/ keltaista nikkiä, joten en pysty yv:tä laitteleen. Ja toisaalta mulle riittää tää tunteiden purku anonyyminä.

:hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 00:14 supru kirjoitti:

Lämmin lohtuhali :hug:. Millä viikoilla meni kesken? Meillä toivottu prinsessamme menehtyi rv 38. Suru ja ikävä on aivan valtava, onneksi meilläkin on pari vuotias poika, joka on kuin aurinko ja pitää meidät elämässä kiinni.
Mulle voit kirjoitella, jos kaipaat kohtalotoveria.<br><br>

Yhteistyössä