pikku enkeli

Synnytin lokakuussa -05 ihanat identtiset kaksostytöt. Kaiken piti olla kunnossa mutta ns. kotiinlähtö-tarkastuksessa toisella tytöistä kuului sivuääni sydämestä. Tarkempien tutkimusten jälkeen selvisi, että hänellä oli todella vaikea sydänvika ja 6 päivän ikäisenä hänet leikattiin. Meidän rakas pikkuprinsessamme ei jaksanut elää leikkauksen jälkeen.
Onko muita tämän suunnattoman surun kohdanneita? Miten olette selvinneet?

En osaa sanoa mitään muuta kuin otan todella osaa. Kyyneleet valuivat väkisinkin, kun mietin mitä olet joutunut kokemaan. Itselleni kuolleen vauvan synnytys oli henkisesti vaikeaa, vaikkakaan vauva ei ollut täysiaikainen.

En osaa sanoa muuta kuin paljon jaksamista teille ja pidä toisesta pienokaisesta huolta. Lämmin halaus.

anu
mä en todellakaan voi ees kuvitella kuinka paljon mentyksenne on mahtanut sattua.mutta kun ees aattelenki että jos jotain sattuisi tuolle omalle pikku miehelleni niin rinnasta kyllä kirpasee..Olen todella pahoillani, yrittäkää elää etiäpäin.onhan teillä se toinen pikku rinsessa siellä rakastakaa häntä kaksin verroin.. :heart: voimia sinne!!! :hug:

Meidän kolmas tyttäremme todettiin kuolleeksi rv 38+1, hänen oli tarkoitus syntyä seuraavana aamuna suunnitellulla sektiolla. Tästä on kohta kolme viikkoa aikaa joten kaikki vielä tuoreessa muistissa.

Mulle voi laittaa y-viestiä, en viitsi omaa mese osoitetta laittaa tähän kun on mun koko nimellä. Myös www.kapy.fi kautta pääsee tuntematon enkeli-listan sivuille jotka on tarkoitettu juuri lapsensa menettäneille. Suosittelen tutustumaan, itsekin olen juuri sinne itseni esitellyt.

Kiitos kaikille osanotoistanne. Varmasti kaikki, joilla on lapsia, ymmärtävät tämän tuskan.
Meidän pelastuksemme on varmasti ollut reilu 2v. esikoinen ja toinen kaksostytöistä. Heidän kanssaan kun on pyöritettävä arkea vaikka kuinka tekisi kipeää.
Surun sanotaan helpottavan ajan myötä mutta helppoa se ei tule olemaan. Me kun juhlimme synttäreitä ja käymme haudalla samana päivänä...

Yhteistyössä