Pikku-Elvistä siis odotellessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Mun piti tässä raskaudessa "ottaa rennosti" ja ottaa vaan vastaan mitä tuleman pitää... Miksi mä silti aina tarkistelen pikkupöksyjä ettei siellä ole verta kun käyn vessassa ja miksi mä tein kaksi raskaustestiä joissa molemmissa oli selvä plussa kuitenkin? :D

Ja miten voi olla mahdollista että ainoastaan mun vatsani on turvonnut, eikä mikään muu. Miten voi olla mahdollista että se pullistuu jo nyt? Tuntuu hassulta.. Ja näyttää!

Lapset ovat sitä mieltä että sieltä tulee pikkuveli ja ensi viikolla päästään jo pyydystelemään sydänääniä neuvolaan! Hihiiii :D

Ja mun tekee aivan älyttömästi mieli sitruunoita ja limeä... :whistle: ?

Join esikoista odotellessani käsittämättömän määrän pepsi lemonia ;) ja poika..
onnea vauvasta :)

Mä taas söin purkkikaupalla jalopenoja esikoista odottaessani, enkä mä voinut sietää tulisia ruokia :D

Kuopusta odottaessani himoitsin suklaata ihan tajuttomasti, enkä ole koskaan ollut "suklaa-ihminen".

Molemmat noista mieliteoista jäi kyllä sitten raskauksien jälkeenkin :laugh:

Muoks. lisään. Kiitos :D

Mä yritin ostaa noita sitruunalimuja mutta ne ei oikein toimineet... Sitten onneks hogasin että puristetuista sitruunoista ja sokerista ja vedestä saan just sitä mitä kaipaan :p

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vanilla";25908927]Mulla tekee kans mieli sitruunamehua ja limemehua.... rv 13 :)[/QUOTE]

Oi, en siis ole ainoa :D

Tää nimittäin saa jo vähän sekopäiset mittasuhteet kun tuntuu ettei vettä tai mitään muutakaan voi juoda kun koko ajan pitäis saada sitä sitruunaa...

Yhteistyössä