Pikkolo vai Manduca?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon kanssa miettinyt Pikkoloa, kun se on niin paljon kauniimpi kuin Manducat. Se on myös jotenkin luontevamman oloinen, kun on liinamaisin reppu mihin oon törmännyt. Mua jotenkin hirvittää noiden solkien kanssa pelaaminen :-/

Täytyynee käydä kokeilemassa koko katraan kanssa eri vaihtoehtoja. Eiköhän se kokeilemalla se oma malli löydy parhaiten.

Mää kannoin eilen ekaa kertaa ergossa. Kyytiläinen 2v5kk ja nukahti sinne 10min kyydin jälkeen :D Painoa 15kg ja pituutta 91cm, ettei mikään tirppa. ihan näppärästi kantoi tuon ajan. pääntuki vaan saisi olla sitten reilumpi, ei se mennyt mitenkään tän ikäiseltä enää pään yli :& manducaa en haluaisi kun se on kaikilla :D

Onpa kiva, että lyösin tän keskustelun. Mä oon pitkään harkinnut Manducaa, ja haluaisin kokeilla. Ajattelin jo sen napsauttaa, mutta taidan kyllä sittenkin vuokrata ensin. Vuokraamisesta kuitenkin sitten saa maksamansa pantin takaisin, jos ei olekaan tyytyväinen. Ja saa sitten ihan rauhasa reppuilla kotioloissa ja tunnustella, miltä se kantaminen sitten tuntuu ja helpottuuko kotiaskareet, kun saa ipanan syliin.

Kauhee homma kyllä löytää lähiseudulla vuokraavaa... teitääkö joku, saako Manducaa vuokrattua Tampereelta tai lähistöltä?

Yhteistyössä