pikavipit ja lainat!?

  • Viestiketjun aloittaja ellanäippä
  • Ensimmäinen viesti
ellanäippä
kertokaahan jos teille tulee mieleen noita paikkoja mistä saa 100-300e tekstiviestillä ilman takaajia jne! jossain luki että niitä on noin 20 paikkaa, mutta tiedos on vaan joku 10-12. että jos satutte muistaa osotteita niin laittakaahan tuohon alas!

ja en kaipaa mitään saarnoja niistä kuluista tai luottotietohäiriöistä jne jne. kaipaan nyt vaan niitä osoitteita!
 
köyhä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 18:33 taizii kirjoitti:
Vaikka saarnaa et kaipaa, ni hyvä ihminen mieti viel toiste..Niissä on ihan sikakauheet korot, jos rahat loppu ni ennemmin sossuun, mutta ei ikinä ikinä mitään pikavippejä.
Mitä jos sen rahan tarvii kun sossusta saadut rahat loppuu ja seuraavat tulee viikon päästä :headwall: Huhhuh.. Mekin on muutaman kerran otettu kun pakko on ollut vaippoja tai muuta ostaa ja rahaa ei ole. Kaikilla ei ole sitä rahaa niin hirveästi. :whistle:
 
köyhä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 20:21 köyhä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 18:33 taizii kirjoitti:
Vaikka saarnaa et kaipaa, ni hyvä ihminen mieti viel toiste..Niissä on ihan sikakauheet korot, jos rahat loppu ni ennemmin sossuun, mutta ei ikinä ikinä mitään pikavippejä.
Mitä jos sen rahan tarvii kun sossusta saadut rahat loppuu ja seuraavat tulee viikon päästä :headwall: Huhhuh.. Mekin on muutaman kerran otettu kun pakko on ollut vaippoja tai muuta ostaa ja rahaa ei ole. Kaikilla ei ole sitä rahaa niin hirveästi. :whistle:
Niin ja lisäisin vielä että ei ne sossusta niitä rahoja ihan tosta noin vaan jakele. Kyllä pitää olla "tarpeeksi pienet tulot". Ihan vaan tiedoksi ettet sossun luukulle mene kun "kaikki rahat meni siihen autoon tms." :LOL:
 
huh huh
Eli ojasta allikkoon...mitäs sitten muutaman kuukauden päästä kun tämäkin oljenkorsi on käytetty? Eikö mielummin kannattais miettiä jotain ihan oikeeta ratkasua rahatilanteeseen ja varautua tälläsiin tilanteisiin jo siinä vaiheessa kun ne rahat tilille kilahtaa...kaikki mitä ostetaan lasketaan etukäteen, ruokalistat ja muut suunnitellaan etukäteen ja kaupasta ei osteta muuta kun mitä listassa lukee. Ne rahat joudutte maksamaan joka tapauksessa joskus takaisin ja ottamalla kaiken maailman pikavippejä ei muuta kuin siirretä ongelmia eteenpäin.

Ymmärrän kyllä jos joskus tulee jotain akuuttia johon on ihan pakko rahaa saada (kuten vaikka ruoka tms, jos todella on rahat loppu), mutta siihen luulis riittävän yhden vippifirman, ettei sentään kahtakymmentä tarttis, joka siis tarkoittaa jo tuollasen 2000? lainan ottamista.

...Lapsille loistavaa rahankäyttöesimerkkiä.....
 
juuri tuolla mitäs nyt palstalla kyselin että joutuuko kukaan koskaan lainaan rahaa?

Me joudutaan tämän tästä kun talous on kehnossa kunnossa,hyvä kun ruokaa pöytään saadaa ja aina pitää miuettiä että mistä sitä rahaa taas lainata.

Kelalata saadaan tuet ja sossusta saa joskus jotain yleisimmin ei.

Onko kellään neuvoa helpottamaan tilannetta?
Ei tyyliin haukkumista,näsäviisastelua tai että mee töihin.
 
kallista
Eipä ole tullut jouduttua kokeilemaan vippejä, kun ovat aivan älyttömän kalliita, mutta eipä se laina koskaan halpaa ole, joten alempana pari muuta...
Onko jo paljon ennestään lainaa??
Kokeile GE money, Sampo "kohtuullisen koron käyttölaina"...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 21:04 ÄIPPÄ kirjoitti:
Jos asuu suuressa kaupungissa niin pulloja on AINA viikonloppuisin.Siitä pitää huolen meidän juomakulttuurimme...Itse harrastan pullojen keräystä aina kun ehdin,vaikkei aina oliskaan pa.
Mä kerään AINA kaikki pullot maasta talteen, vaikka rahasta ei ole tiukkaa, en vaan voi jättää rahaa maahan...

Mun paras neuvo on kyllä se töihin meno
:\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 22:09 Katti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 21:04 ÄIPPÄ kirjoitti:
Jos asuu suuressa kaupungissa niin pulloja on AINA viikonloppuisin.Siitä pitää huolen meidän juomakulttuurimme...Itse harrastan pullojen keräystä aina kun ehdin,vaikkei aina oliskaan pa.
Mä kerään AINA kaikki pullot maasta talteen, vaikka rahasta ei ole tiukkaa, en vaan voi jättää rahaa maahan...

Mun paras neuvo on kyllä se töihin meno
:\|
Näin minäkin.Isä opetti että jokainen pullo on rahaa,se on vaan pakko ottaa,vaikka aamulla tytön tarhamatkalla.En ole koskaa ajatellut mitä ihmiset sanoo.Ihan sama,ei minun tartte ihmisä miellyttää.
 

Yhteistyössä