Pikavipeistä!! Auttakaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoraunio

Vieras
Exälläni on puhelinliittymä, jonka minä omistan. Keväällä eromme aikoihin hän oli sitten kännissä ottanut minun nimelläni usealla sadalla eurolla pikavippejä (tekstiviestillä). Hoiti kaikki laskut kyllä itse ja laitoin hänen puhelimeensa palvelunumeroiden tekstiviesti ja soitoneston, eli ei pysty puhelimella niitä enää ottaa.

Nyt on jätkällä taas putki päällä ja uhkaili tuossa puhelimessa puhuessamme että minulle on tulossa pikavippi-laskuja, on kuulemma netin kautta ottanut. Eihän tämä voi olla mahdollista???

Jätkä on aikamoinen sekopää kännissä ja saattaa vain puhua tuollaista vittuillakseen ja huolestuttaakseen minua, mutta pelottaa silti että voisiko tuo olla mahdollista??

Eikös ne vipit pidä jollain tapaa kuitenkin tekstiviestillä vahvistaa?? Voi perkele tuota paskaista!!!! Eihän se voi olla mahdollista että pelkällä hlötunnuksella voisi nuita vippejä ottaa?? Enkös minäkin voisi sitten periaatteessa ottaa kenen tahansa nimellä kenen sosturvatunnuksen tiedän?

Vippejä pystyy ottamaan, ilman tekstareiden lähettämistä, joko prepaidilla toisen nimissä tai pankkitunnuksilla.

Älä huoli, jos ex on tuollaista tehnyt, niin jää kiinni. Teet rikosilmoituksen, jos laskuja alkaa satelemaan ja hoidat asian poliisin kanssa.

No jos vaikka saakin toisen nimellä niin siitä voi tehdä kyllä ilmoituksen poliisille ja he tutkivat asiaa ja antavat tuomiot sitä mukaa, tuskin ne ainakaan sun maksettavaksi jää.

Puhelin on kytkykauppa, sopimus loppuu onneksi vuoden vaihteessa. Ja tähän asti on hoitanut kaikki hyvin, joten en ole edes asiaa sen kummemmin ajatellut, hyvät välit kun on ollut. Nyt on sitten kännissä suuttunut jostain ja tällaista soittelee. Voi paskan paska.

Jos nyt suljen liittymän niin sittenhän ne laskut jäävät minun maksettavaksi? Siis kytkykaupan loput laskut? No... ehkä se on pieni hinta siitä että pääsee tuosta idiootista eroon.... huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Puhelin on kytkykauppa, sopimus loppuu onneksi vuoden vaihteessa. Ja tähän asti on hoitanut kaikki hyvin, joten en ole edes asiaa sen kummemmin ajatellut, hyvät välit kun on ollut. Nyt on sitten kännissä suuttunut jostain ja tällaista soittelee. Voi paskan paska.

Jos nyt suljen liittymän niin sittenhän ne laskut jäävät minun maksettavaksi? Siis kytkykaupan loput laskut? No... ehkä se on pieni hinta siitä että pääsee tuosta idiootista eroon.... huoh...
ota puh. itellesi jos kerran maksatkin sen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

niin tai otat itelles sen liittymän, jos ei hyvällä anna niin poliisi auttaa siinäkin. ÄLÄ ITTEÄS KIUSAA TOLLASELLA PASKIAISELLA HANKKIUDU EROON JA OTA OMASI POIS

eipä hätää.. laitat liittymään eston ettei sillä voi lähetellä palvelutekstiviestejä yms, jokainen pikavippi pitää kuitenkin hyväksyä kännykällä vaikka hakemuksen tekisikin netissä. Liittymään kun pistää tekstarieston ni eipä otetakkaa pikavippejä, testattu on. Ainakin saunalahen kytkyliittymässä tuo onnistui.

ota myös yhteyttä kyseisiin pikavippi firmoihin ettei sun henkilötunnuksella saa ottaa pikavippejä..

jos ei nuo auta, vedä turpaan!

ensinnäkin, toisen tiedoilla vippien ottaminen on petos. jos niitä laskuja alkaa tulla, ensin yhteys ko. pikavippifirmaan ja sen jälkeen poliisiin. juurihan tästä tuomittiin joku ääliö 4kk ehdottomaan.

kyllä niitä muutama paikka on mistä saa ilman tekstiviestiäkin.
Nuo hyvät neuvot jo aiemmin tulikin. Ehdottomasti rikosilmoitus ja homma lopullisesti poikki. Ei kuulosta ihannemieheltä tuollainen, joka ottaa pikavippiä tyttökaverin nimissä!

Toisen nimiin vipin ottaminen on rikos kuten aiemmin on tullut esille. Lisäksi vippifirmat yleensä vaativat pankkitunnuksilla kirjautumista. Lisätietoa http://www.pikalainavertailu.info/2010/05/pikalaina-pankkitunnuksilla-tupas.html

Yhteistyössä