pikainen kysymys masennuksesta kärsiville lääkkeistä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkubertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkubertta

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
1 903
0
36
Siis, mä olen syönyt pidemmän aikaa Seprameita masennukseen, ahdistukseen, paniikkiin ja nyt tuntuu ettei tuo lääke tehoa vaikka maksimiannoksella mennään. Onko joku muu huomannut saman että lääkkeen teho heikkenee. Tuntuu että masennus pahenee, ei jaksa enää kiinnostaa yhtään mikään, iltaisin ei saa unta ja aamuisin ei jaksa herätä, koko ajan on tavoitteena päästä päiväunille. Sitten mielestäni liian helposti tulee tähän pahaan oloon otettua se olut tai kaksi, sitten on taas kahta pahempi olo.
Mitä lääkkeitä teillä on käytössä?? Olen tunnin päästä menossa lääkärille puhumaan asiasta, jospa asiaan saisi taas vähän helpotusta!

Sepram on SSRI-lääke, eli se ei tehoa heti vaan muutaman viikon perästä. Itseasiassa ensimmäisten päivien, tai ensimmäisen viikon aikana olo voi mennä jopa huonompaan suuntaan, ennenkuin lähtee kohenemaan.

Mutta jos lääkettä olet syönyt jo pidempään, niin kannattaisi harkita lääkkeen vaihtoa.

Oon huomannut ihan saman :wave: Tasasin väliajoin joutuu vaihtaa lääkkeen
cipralex tällä hetkellä mulla

toivottavasti saat uudet lääkkeet, sillä tuollasella muutaman tissuttelulla miun alkoholismi alko :whistle:

Yhteistyössä