Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan uteliaisuuttani vaan, että kerrohan sit mitä teit
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Ööh, kuka tekee lasagnen nopeasti vasemmalla kädellä?
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä taidan valkata listalta tuon risoton...se on helppo ja nopea. Kiitos teille!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä taidan valkata listalta tuon risoton...se on helppo ja nopea. Kiitos teille!![]()
riisithän pitää kuullottaa ja sitähän pitää käännellä sen 20minsaa jatkuvasti ja lisätä nestettä vähän kerrallaan..ei multa onnistuis ihan vasemmalla kädellä muun ohessa..
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä taidan valkata listalta tuon risoton...se on helppo ja nopea. Kiitos teille!![]()
riisithän pitää kuullottaa ja sitähän pitää käännellä sen 20minsaa jatkuvasti ja lisätä nestettä vähän kerrallaan..ei multa onnistuis ihan vasemmalla kädellä muun ohessa..
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:kebabcurry. voin heittää ohjeen..
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:niin.toi on tollasta kouluruokalarisottoa.. kuulostaa..öö. ei niin herkulliselta..ettekä käytä risottoriisiä?
noh.mä tykkäänkin vähän erilaisesta ruuasta.. kukin tavallaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:niin.toi on tollasta kouluruokalarisottoa.. kuulostaa..öö. ei niin herkulliselta..ettekä käytä risottoriisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:kebabcurry. voin heittää ohjeen..
Mie kiinnostuin tästä..kuulostaa ihan joltain mistä mies tykkäis![]()
Laitatko ohjetta?
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:niin.toi on tollasta kouluruokalarisottoa.. kuulostaa..öö. ei niin herkulliselta..ettekä käytä risottoriisiä?
En tiedä kuulostaako herkulliselta vai ei mutta kyllä se meille ihan maistuu. Ei käytetä risottoriisiä, kun sen saa ihan tavallisestakin riisistä tehtyä.
Mä en panosta ruokaan yhtään enempää kuin oon pakko sillä ruoanlaitto on mulle totaali ei-ei. Meillä mies kokkaa 95% ruoista ja hän sitten siihen enempi panostaakin. Mutta eiköhän tää perhe hengissä pysy vaikka joutuu 5% syömäänkin äidin tekemää kouoluruokatasoista sapuskaa =)