PIKA-APUJA! Reimatec, onko reilua mitoitusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie varmaan ottaisin tuon 92cm. Meidän poika oli talvella n. 75cm ja käytössä oli 80cm toppapuku, eikä ollut mitenkään erityisen reilu, ihan sopiva. En usko että tuo 86cm välttämättä menis enää syksyllä.

No olen kuullut, että Reimatecit olisi väljää mitotusta ja isoja kooltaan. Itse en ole sitä huomannut, vaikkakin käyttänyt lapsillani reimaa jo nyt 10 vuotta! Itseasiassa, nyt ostin isommalle vielä reiman ulkohousut, ja ne oli kyllä jopa pienet kooltaan, kun sai ottaa yhtä isompaa ku yleensä.
Mut ottaisin 92 minäkin sinun tapauksessasi. Noi kasvaa nin hurjaa vauhtia tuossa iässä, ja ei se haittaa vaikka on vähän käärittävää hihoissa esim. Lahkeet pysyy ylhäällä sillä kengällä kuitenkin.

otat babymallia, niin 86 ottaisin. Ovat todella reiluja. 103cm pitkä käyttää 98 kokoa, on ihan sopiva. Lapsesi hukkuu tuohon 92 kokoon ja tuon ikäsen on vaikea liikkea liian suuressa puvussa.

92cm on varmasti aivan liian iso, ainakin babymallinen. Mun tyttö on 91cm pitkä ja käytössä 92cm haalari, joka on sopivasti reilu. Viime syksynä 80-senttisellä oli käytössä 80cm haalari. 80-senttistä haalaria ostessani sovitin tytölle 86-senttistäkin, mutta se oli silloin aivan liian iso. Talvihaalari oli sit kokoa 86cm.

Poikani on noin 100 cm ja hänellä oli Reima Tecin 98 toppapuku. Se on vieläkin ihan sopiva, jopa reilu. Hänellä on P.O.P.:n 98 cm välikausipuku, joko on jo melkein liian pieni.

Reima on kyllä reilun kokoinen. Saisitkohan molemmat sovitukseen kotiin ja sitten päättäisit, kumman ostat. Liian iso on myös hankala.

Yhteistyössä