A
APUJA!
Vieras
Uskaltaako tuota laittaa pienellä liimatilkalla vai miten tuon saa kiinni? P-kirjain lähti irti. :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se kiinnike ei ole rikki, (koneen puolella sellainen valkoinen joka nousee kun kynnellä reunasta nostaa), niin nappula menee paikalleen kun nostaa niitä kiinnikkeen reunoja ja"räpeltää" sen nappulan kohdalleen. Ei välttämättä mene heti, vaan on juuri tuollaista räpeltämistä (pieni ruuvimeisseli voi olla avuksi sen kiinnikkeen nostamisessa, mutta sörki varovasti).
Alkuperäinen kirjoittaja betty:keyboard key fell off- tulee linkki johonkin "101 tapaa korjata näppäimistö" tjsp. teksti englanniksi mutta kuvat sivuilla miten teet kaiken
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:No, mä olen itse ottanut niitä irti kun olen imuroinut vahingossa liian voimallisesti pullanmuruja sieltä pois, mutta aina ne on helposti saanut paikalleen. Eihän se enää toimi jos sä sen liimaat, vaan se kuuluu olla irti, pidikkeillään kiinni.
Kato mallia viereisistä näppäimistä, ei se mitään ruuvimensseleitä vaatinut kuhan on vaan kirkas valo et näkee mitä tekee
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Juu, no tuo liima tuli vaan ekana mieleen.Olen sellanen nakkisormi etten taida saada tuota omin avuin kohdilleen; täytynee kutsua naapuri avuksi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jas:no mä vaan painoin sen aina takas, siitä kuuluu naksahdus kun on paikoillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jas:no mä vaan painoin sen aina takas, siitä kuuluu naksahdus kun on paikoillaan.
Se on varmaan saksitekniikalla tuossa näppiksessä, eli ei mene painamalla. Sitä "saksea" pitää kohottaa sen verran, että saa näppäimessä olevat pykälät saksen vastaavien taakse, ja sitten se menee paikalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jas:no mä vaan painoin sen aina takas, siitä kuuluu naksahdus kun on paikoillaan.
Se on varmaan saksitekniikalla tuossa näppiksessä, eli ei mene painamalla. Sitä "saksea" pitää kohottaa sen verran, että saa näppäimessä olevat pykälät saksen vastaavien taakse, ja sitten se menee paikalleen.
Juuri tätä koitin tuolla ylempänä selittää. Se on tuurista kiinni koska saksia on vaikea kohottaa kun yrittää saada samalla nappulaa paikalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja jas:no mä vaan painoin sen aina takas, siitä kuuluu naksahdus kun on paikoillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jas:no mä vaan painoin sen aina takas, siitä kuuluu naksahdus kun on paikoillaan.
Juuri tätä koitin tuolla ylempänä selittää. Se on tuurista kiinni koska saksia on vaikea kohottaa kun yrittää saada samalla nappulaa paikalleen.
Just tuolla tekniikalla tuo on ja ei onnistu minun sormilla.