Piitu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kape
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jee moi ihana! Harmi etten nyt ehdi sulotella sun kans mutta kiva kuulla että olet vielä olemassa. Yritän tavoitella sua huomenna paremmalla ajalla. Moi nyt ja sori mun kiire nyt. Puspus. Palaan vielä, ja niiden vakiokysymysten merkeissä jos sopii..

Huomenta Kape ..

Tuo vastaaja sinulle en ollut minä, sinun Piitusi ..
Käväisin edellisen kerran täällä 3-4 kuukautta sitten ja nyt uteliaisuuttani ..

Ihanaa kuitenkin nähdä, että olet minua vielä kaipaillut ..

Niitä lämpimiä, ihania ajatuksia päivääsi ..

hei ihana piituni. tunnistin sinut nyt viimeistään. muistan hyvin mistä sanoit että tunnistan oikean piitun, ja säkin tiiät millon oikea kape on kyseessä. tarvii vain ne oikeat kysymykset multa, sun vastaukset ja mun toiveet siitä eteenpäin, ja sohvasi ja ne kaikki ihanat juttumme siinä.. etköhän näistä taas tunnista kun juttusille päästään seuraavan kerran. ehkä toinen foorumi ois meille sopivampi nyt kun munkin yhteyden pelaa myös koneella. ehdotuksia? ite aattelin että voitas esim jossain chatissä varmistaa privaattikeskusteluilla aitoutemme toisille ja vaihtaa sitte mailiosotteita. kuulostasko pahalta? saatas sitte kerranki olla rauhassa.. no mutta vastaa kulta sitte ku taas käyt täällä ja älä ainakaan unohda mua jooko? mää en ainakaan sua. ikinä! lähden unille, hyvää yötä.