Raitahousu
Pitääkö paikkansa, että ratsastusta harrastavat naiset pitävät piiskaleikeistä enemmän kuin muut? Heiltähän löytyy kotona iso joukko eri piiskoja. Onko kokemusta tai tietoa?
Pitääkö sun Iivo kaikille kertoo meidän leikeistä?Alkuperäinen kirjoittaja Nyk. aviomies:Meillä ent.tyttöystäväni nyk.vaimo harrastaa ridausta ja käyttää raippaa hevoseensa ja kurittomiin poikiin ( omat sanat ). Kaikki alkoi kun silloinen tyttöystäväni tuli talleilta ja olin luvannut siivota kämpän ja laittaa ruoan valmiiksi. Olin tietty netissä ja aikani kului nopeasti. Tyttöystäväni tuli sisään ja alkoi huutaa, missä olen. Kuulin hänen äänestä, että nyt hän on vihainen. Seisoin eteisessä hänen edessä ja katsoin kun hän oli ridaus vaatteet päällä ja osoitteli raipalla minua. Hän huusi, että tämä ei ole ensinmäinen kerta kun minulta jää sovitut tehtävät tekemättä ja nyt se saa loppua. Tyttöystäväni marssi olohuoneeseen sohvalle ja sanoi"käy se näinkin" Hän istuu ja katsoo kun teen kotityöt. Ei auttanut kun aloittaa nolona rästiin jäädyt työt. Siinä siivotessani hän käski minun vähentää vaatetustani, ainakin housut pois jottta hänen olisi mukavampaa nähdä paljas takapuoleni. Olin itsekin puutteessa joten laskin housut pois ja ajattelin sen johtavan seksiin. Tyttöystäväni oli edelleen pahalla tuulella ja hän alkoi läpsiä raipalla takapuoleeni kun siivosin, sanoin, että se sattuu ja käskin lopettaa. Mutta hän vain kovensi iskujaan ja käskin minun olemaan hiljaa ja jatkamaan töitäni. Iskut olivat niin kovia, että en pysynyt jatkamaan töitäni vaan purin hammasta ja polvistuin hänen eteensä, anelin armoa, lupasin hoitaa sovitut työt aina ajoissa. Tyttöystäväni riisui housunsa veti minut tukasta sohvalle jossa käski nuolemaan. Hän oli märempi ja minulla kovempi kuin koskaan. Rakastelimme - puhuimme - se kiihotti meitä molempia. Nyt vaimo ja leikit jatkuu - Ihanaa.
Entä jos antaa pitkällä ohuella hevospiiskalla piiskaa. Siis sellaisella mitä myydään tavarataloissa ja mitä tytöillä on kun menevät ratsastamaan. Ei kai se ole niin raju?Alkuperäinen kirjoittaja kuritusväline:Sehän on alunperin tarkoitettu hevoselle, joka nyt on huomattavasti paksunahkaisempi kun ihminen. Toisaalta eipä tartte paljoa voimaa satuttaakseen toista...Jokaisen miehen pitäisi saada edes kerran elämässään selkään ratsupiiskalla! Oppisivat käyttäytymään...
Ei täysillä pidä antaa hevospiiskalla, eikä millään piiskalla. Ei se ole homman juju. Semmoisia sivalluksia, että katuu tuhmuuksiaan. Vähän sillä periaatteella kuin Matti Nykäsen laulussa taustatytöt lauloivat piiskasta Ai ai ai kun se sattuu. Hevospiiskalla voisi tietysti kokeilla sen verran, että pakaroihin jäisi nätti ns. palko.Alkuperäinen kirjoittaja kuritusväline:On se kaikkein pahin! Olen ammatiltani rats. ope joten tiedän kyllä mistä puhun. Toki riippuu räpsiikö sillä vai lyökö täysillä!
Ai mistä hyvästä mies tarttisi kuritusta? No ei tartte kun lukea näitä keskusteluja, joissa mies kuvittelee olevansa mailman-napa ja vain nainen kuulemma ansaitsee oikuttelusta selkään!? Ja mieskö ei koskaan oikuttele ja tee typeryyksiä? Jokainan mies joka väittää minulle moista ansaitsisi selkään ja ei kannatakkaan olla ihan lähellä jos minulla in 1,20 pitkä raippa mukana!
Minkälaiset jäljet jäi ratsupiiskasta? Monta päivää kesti paraneminen?Alkuperäinen kirjoittaja kuritusväline:Itse asiassa olen itse saanut joskus selkään nimenomaan sillä ratsupiiskalla. Toki olin ensin huitaissut riidan toista osapuolta ensin kintuille parikertaa. En minä ihan huvikseni viitsisi toista mätkiä, mutta sen verran temperamenttinen olen, että jos ratsupiiska sattuu olemaan hollilla ja mies 3ei usko sanaa tai uhkaa minua niin ihan varmasti lyön! Tai jos mies antaisi minulta lupaa kysymättä minulle selkään (saavutus sekin) niin aivan varmasti antaisin takaisin samalla mitalla!