Piiskaa miehelle

  • Viestiketjun aloittaja viuh
  • Ensimmäinen viesti
vanhempi tieteenharjoittaja
Vaitoehdot lienevät dominantti, submissiivi, switch (molemmat kiinnostaa) ja neljäs vaihoehto piiska/valtaleikit eivät kiinnosta. Olisi mielenkiintoista tietää miten näihin jakaudutaan, itse kuulun ensimmäiseen vaimoni toiseen joten pitkällä suhteella on hyvä pohja. Yllättäen alle puolet voi todellisuudessa kuulua viimeiseen ryhmään päätellen ainakin siitä, että seksikauppojen parhaiten myyviä artikkeleita on käsiraudat, ymmärtääkseni niistä ei apostolinasennossa ole paljon hyötyä/iloa.
 
bmad30
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Birch:
Alkuperäinen kirjoittaja bmad30:
Roolileikit voivat olla kivoja, vaikkei ne perustu todellisiin luonteisiin.
Onko tuo ikäsitettävä niin, että todellinen luonne on binäärisesti joko
0 - alistuva tai
1 - alistaja (taisit bmad30 käyttää ilmausta alfa)
ja todellinen luonne on myös pysyvä?
Kaikenlaistahan väitetään, miehistä alistajat ovat aina alfoja, sillä jokainen
ymmärtää, ettei luuserimaisesti käyttäytyvä tai toimiva kaveri voi dominoida oikeasti. Naisten kohdalla kysymys on kimurantimpi, koska alistuvaa naista arvostetaan yhteisössä toisin kuin alistuvan miehen profiilia ei tunnuta koskaan hyväksyvän täydellisenä miesprofiilina. Tässä mielessä yleisten asenteiden tulisi muuttua siihen suuntaan, että hallitseva nainen voisi ottaa ojennettavaksi ruikun miehen ja saada siitä tyydytystä. Luonto on sen näin
selvästi tarkoittanut.
 
Alfabeta
Alistua vai dominoida

Itse olen aina uskonut olevani alistuvaa sorttia oleva mies. Enkä kuitenkaan ole mikään nyhverö, vaikka tätä ketjua lukiessa tuntuisi kuin minua sellaiseen porukkaan aseteltaisiin: se mitä olen elämässäni jälkeeni jättänyt riittäisi todisteeksi alfamaisesta alkuperästäni. Olen kokenut avioliiton ja lasten syntymän hurman ja saanut aikaan paljon muutakin näkyvää. Olen myös saanut kiitosta tekemisistäni sekä miehiltä että naisilta. Mutta sitten itse paukku: minä alsitun vain toiselle miehelle ja sen pitää olla kunnioitusta hetättävä. Jos joku keskenkasvuinen tai muuten liian liian pienellä karismalla yrittää jotakin, niin silloin minä kaappaan tilanteen haltuun voisin antaa vaikka piiskaa oikein isän kädestä. Naista en ole koskaan lyönyt, häntä pystyn lähestymään vain hellin aikein.
 
Nauttii 56v
Kaikenlaistahan väitetään, miehistä alistajat ovat aina alfoja, sillä jokainen
ymmärtää, ettei luuserimaisesti käyttäytyvä tai toimiva kaveri voi dominoida oikeasti. Naisten kohdalla kysymys on kimurantimpi, koska alistuvaa naista arvostetaan yhteisössä toisin kuin alistuvan miehen profiilia ei tunnuta koskaan hyväksyvän täydellisenä miesprofiilina. Tässä mielessä yleisten asenteiden tulisi muuttua siihen suuntaan, että hallitseva nainen voisi ottaa ojennettavaksi ruikun miehen ja saada siitä tyydytystä. Luonto on sen näin
selvästi tarkoittanut.
On nuorempi kundi käynyt luonani, huomasin että tykkää kun kun annan kädellä pakaroille piiskaa. Tuli kokeiltua pyllyäkin kun suostu. Ostin sellaisen ohuen piiskan ja annan sitä pyllylle ja välillä palleillekkin. On kiva katsoa kun käskee levittää haarat kunnolla ja pikkuhiljaa piiskaa kunnes rupee liikaa valittaa. Sitten saa panna kunnolla että saa tyydytyksen, jos en saa työnnän hieromasauvan pojan takapuoleen ja runkkaan samalla että tietää saaneensa vanhempaa naista. Kyllä tulee usein käymään kun tykkää olla mun "hoidossa".
 
Viimeksi muokattu:
??
On nuorempi kundi käynyt luonani, huomasin että tykkää kun kun annan kädellä pakaroille piiskaa. Tuli kokeiltua pyllyäkin kun suostu. Ostin sellaisen ohuen piiskan ja annan sitä pyllylle ja välillä palleillekkin. On kiva katsoa kun käskee levittää haarat kunnolla ja pikkuhiljaa piiskaa kunnes rupee liikaa valittaa. Sitten saa panna kunnolla että saa tyydytyksen, jos en saa työnnän hieromasauvan pojan takapuoleen ja runkkaan samalla että tietää saaneensa vanhempaa naista. Kyllä tulee usein käymään kun tykkää olla mun "hoidossa".
Nautitko kun saat omia halujas tyydyttää, minulle kyllää kelpais nuori mies jalat levällään.
 
Viimeksi muokattu:
BAAB
Kysynpä nyt niiltä, jotka kulkevat näissä piiskapiireissä, että näkeekö sen aina päällepäin, että tämä on alistaja ja tämä alistuja? Onko piiskaja aina muka isompi ja fyysisesti voimakkaampi.

Onko näillä alistajilla jokin sellainen luonteenpiirre, että heidän harrastuksensa paljastuu esim. työpaikalla? Voiko sellaisen tunnistaa katukuvasta?

Onko piiskanheiluttaja se kuuluisa alfauros vai onko alfa joskus saamapuolellakin?
 
kokemusta on
Kysynpä nyt niiltä, jotka kulkevat näissä piiskapiireissä, että näkeekö sen aina päällepäin, että tämä on alistaja ja tämä alistuja? Onko piiskaja aina muka isompi ja fyysisesti voimakkaampi.

Onko näillä alistajilla jokin sellainen luonteenpiirre, että heidän harrastuksensa paljastuu esim. työpaikalla? Voiko sellaisen tunnistaa katukuvasta?

Onko piiskanheiluttaja se kuuluisa alfauros vai onko alfa joskus saamapuolellakin?

Ei näy päällepäin eikä fyysisellä koolla ei ole mitään merkitystä. Piiskanheiluttaja-alfat kiertäisin kaukaa. Alfoilla on usein ongelmana kusipäisyys mikä haittaa järjenkäyttöä.
 
Viimeksi muokattu:
Arska 17
Jotka tykkää saada piiskaa ja dildoa peppuun?
Tyttöystäni antaa joskus piiskaa mutta vähän vaikka haluisin kunnolla. Käyn välillä kahden viiskyppisten eukkojen luona jotka haluu alistaa. Haluavat ensin katsella kun riisun ja sitten puristelevat palleja, sormia peppuun. Sitten saan kunnolla remmiä molemmilta, joutuu naimaan ja piiskaa samaan aikaan välillä dildoa että tuntuu. Sen jälkeen on paikat kipeenä ettei halu kotona vähään aikaan. Muutaman kuukauden päästä halun mennä uudestaan kunnon hoitoon, eukot haluis useamminkin mutta ei paikat kestä. On pari päivää hyvä olo vaikka ei kunnolla saa istutuksi, eikä tuu runkatuksi kun on muna kipeenä molempien naimisesta ja hieromisesta (piiskamisesta).
 
Viimeksi muokattu:
Muistelija
Ei näy päällepäin eikä fyysisellä koolla ei ole mitään merkitystä. Piiskanheiluttaja-alfat kiertäisin kaukaa. Alfoilla on usein ongelmana kusipäisyys mikä haittaa järjenkäyttöä.

Luulisi ainakin voimalla olevan jotakin väliä ja kokoonhan usein liittyy fyysistä voimaa. Omasta nuoruudesta muistan näitä realitilanteita ja silloin ainakin yritettiin tosissaan estää piiskatuksi tuleminen. No silloin ei ollut mitään turvasanoja käytössä, paitsi täydellinen murtuminen. Jotenkin tuntuu uskomattomalta, etteikö sitä karkuun yritä, jos tehoja tarpeeksi nostetaan, vaikka vapaaehtoisesti tilanteeseen hankkiutuisikin.

Yhden tapauksen muistan, jossa väitettiin, että äiti sitoi yli kymmenvuotiaan poikansa kiinni ennen piiskausta. Mamma ei vissiin ollut oikea alfadomina, kun piti noin menetellä, vai eikö poikaan purrutkaan psykologinen ote.

Piiskaustapahtumia pääsi aina joskus ennen sivusta seuraamaan. Jos kyseessä oli täysmittainen koitos, joka päättyi paljaan pyllyn vitsomiseen, niin kyllä silloin oli omakin selkäranka aivan hyytelönä. Oikeastaan haluaisin vielä päästä näkemään, kun joku kovanaama hulikaani saa oikean slkäsaunan vaikka poliisilta. Enemmän kuin se takapuolen näkeminen minua kiinostaisi kaverin naamataulu, kun elämän realiteetit selviävät kertaiskulla. Nuorisohäiriköiden osalta uskon, että yksi roteva mies saisi enemmän aikaan kun sata laitospaikkaa. Murkkupentujen elämöintiä ku katsoo, niin väkisin tulee mieleen, että ne kerjäävät selkäsaunaa.
 
Viimeksi muokattu:
Aila 63
Alkuperäinen kirjoittaja Alli / toinen "alli";10707683:
Olen naisystäväni tykästynyt katselemaan jos nuori mies riisuu ja antaa haarat levällään piiskattavana. Sitten nautitaan molemmat kun seisoo.
Hyvä allit, vapaaksi jäätyäni olen piiskannut monenlaisia niehiä kun haluavat. Vanhemmat maksaa ja nuoret pojat haluu nautintoa. Mitä vanhat maksaa annnan nuorille ja saan sitten olla domina ja naida kun tekee mieli. Nykyään alle kakkskyppiset pojat kiihottavat kun saa määrätä tahdin tai saa piiskaa lisää. En tiedä dominasta mutta nuoremmat tykkää kun käskee vaikka nuolemaan haaroja tai saa piiskaa? Itse olen nauttinut usein (nuorten) kun pomotan tekemään.
 
Murkut kuriin
Luulisi ainakin voimalla olevan jotakin väliä ja kokoonhan usein liittyy fyysistä voimaa. Omasta nuoruudesta muistan näitä realitilanteita ja silloin ainakin yritettiin tosissaan estää piiskatuksi tuleminen. No silloin ei ollut mitään turvasanoja käytössä, paitsi täydellinen murtuminen. Jotenkin tuntuu uskomattomalta, etteikö sitä karkuun yritä, jos tehoja tarpeeksi nostetaan, vaikka vapaaehtoisesti tilanteeseen hankkiutuisikin.

Yhden tapauksen muistan, jossa väitettiin, että äiti sitoi yli kymmenvuotiaan poikansa kiinni ennen piiskausta. Mamma ei vissiin ollut oikea alfadomina, kun piti noin menetellä, vai eikö poikaan purrutkaan psykologinen ote.

Piiskaustapahtumia pääsi aina joskus ennen sivusta seuraamaan. Jos kyseessä oli täysmittainen koitos, joka päättyi paljaan pyllyn vitsomiseen, niin kyllä silloin oli omakin selkäranka aivan hyytelönä. Oikeastaan haluaisin vielä päästä näkemään, kun joku kovanaama hulikaani saa oikean slkäsaunan vaikka poliisilta. Enemmän kuin se takapuolen näkeminen minua kiinostaisi kaverin naamataulu, kun elämän realiteetit selviävät kertaiskulla. Nuorisohäiriköiden osalta uskon, että yksi roteva mies saisi enemmän aikaan kun sata laitospaikkaa. Murkkupentujen elämöintiä ku katsoo, niin väkisin tulee mieleen, että ne kerjäävät selkäsaunaa.

Vaimoni Raija antaa silloin tällöin mökillä ihanan sopivasti koivuvitsaa paljaalle pyllylle. Hän on tässä niin hyvä, että meillä on yhteinen fantasia "Raijan laillistetusta piiskauspalvelusta", jonne vanhemmat voisivat viedä kurittomat kakaransa vitsaa saamaan, kun kotona se on laitonta. Uskon että nuo Muistelijan mainitsemien kovanaamojen naamat olisivat vielä enemmän näkemisen arvoisia, jos pylly pitäisikin paljastaa hennolle naiselle, jolta kuitenkin saisi asianmukaisen kirvelevän vitsapiiskauksen. Yksi kohderyhmä olisi ylimeikatut ja ylimieliset, äänekkäästi vittua hokevat teinimimmit, joille selkäsauna tekisi taatusti hyvää. Ja ellei kerralla käytös paranisi, vitsaa tulisi viikottain kunnes oivallus leviäisi pepusta aivoihin. Lupasin Raijalle, että näissä hankalimmissa tapauksissa voisin tulla avustajaksi, jos mimmien kireät farkut eivät muuten tahtoisi laskeutua puolitankoon. Siitä ehdotuksesta sain taas Raijalta piiskaa teinityttöjen pyllyillä hekumoinnista.
 
Viimeksi muokattu:
Tseke
Yksi kohderyhmä olisi ylimeikatut ja ylimieliset, äänekkäästi vittua hokevat teinimimmit, joille selkäsauna tekisi taatusti hyvää. Ja ellei kerralla käytös paranisi, vitsaa tulisi viikottain kunnes oivallus leviäisi pepusta aivoihin. Lupasin Raijalle, että näissä hankalimmissa tapauksissa voisin tulla avustajaksi, jos mimmien kireät farkut eivät muuten tahtoisi laskeutua puolitankoon. Siitä ehdotuksesta sain taas Raijalta piiskaa teinityttöjen pyllyillä hekumoinnista.
Muistan tosiaan, kun aikoinaan sanottiin, että jos oppi ei meni puhumalla perille, niin oppi annetaan piiskalla paljaan pyllyn kautta. Asiaa tehosti vielä se, kun asia sanottiin muiden kuullen ennen piiskattavaksi vientiä.

Oli ihan oikein, että vaimosi ei katso hyvällä edes toisten naisten mietiskelyä ääneen. Piiskat tuli varmaan ihan tarpeeseen. Vieraat naiset pilaavat hyvän parisuhteen.
 
Viimeksi muokattu:
Murkut kuriin
Muistan tosiaan, kun aikoinaan sanottiin, että jos oppi ei meni puhumalla perille, niin oppi annetaan piiskalla paljaan pyllyn kautta. Asiaa tehosti vielä se, kun asia sanottiin muiden kuullen ennen piiskattavaksi vientiä.

Oli ihan oikein, että vaimosi ei katso hyvällä edes toisten naisten mietiskelyä ääneen. Piiskat tuli varmaan ihan tarpeeseen. Vieraat naiset pilaavat hyvän parisuhteen.

Tseke: Ensinnäkin olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä, että pyllylleni piiska tulee tarpeeseen. Toisekseen olen yhtä mieltä aviollisen uskollisuuden tärkeydestä. Mutta älä huoli: ei teinityttöjen pyllyillä fantasointi (ääneen tai itsekseen) ole lähes 40-vuotista parisuhdetta horjuttanut mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:
Tseke
Tseke: Ensinnäkin olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä, että pyllylleni piiska tulee tarpeeseen. Toisekseen olen yhtä mieltä aviollisen uskollisuuden tärkeydestä. Mutta älä huoli: ei teinityttöjen pyllyillä fantasointi (ääneen tai itsekseen) ole lähes 40-vuotista parisuhdetta horjuttanut mihinkään.
Kyllä, kyllä.

Yksi ryhmä, joka pitäisi tutustuttaa koivuniemen herraan on sellaiset koppavat prinsessa tyyppiset naiset, joille koulutus ja oma duuni noussut hattuun.
 
Viimeksi muokattu:
tomppa
Kyllä, kyllä.

Yksi ryhmä, joka pitäisi tutustuttaa koivuniemen herraan on sellaiset koppavat prinsessa tyyppiset naiset, joille koulutus ja oma duuni noussut hattuun.

Tarkoittanet Koivuniemeen Rouvaan! Kun Rouvani antaa piiskaa sekä allekirjouttaneelle että muutamille muille tuhmureille niin kyllä "viesti" näyttää menevän perille :)

Hän on aina arvokkaasti pukeutunut (hame/nylonit/korkeat korot, ym.) kun hän piiskaa!
 
Viimeksi muokattu:
rein53
On nuorempi kundi käynyt luonani, huomasin että tykkää kun kun annan kädellä pakaroille piiskaa. Tuli kokeiltua pyllyäkin kun suostu. Ostin sellaisen ohuen piiskan ja annan sitä pyllylle ja välillä palleillekkin. On kiva katsoa kun käskee levittää haarat kunnolla ja pikkuhiljaa piiskaa kunnes rupee liikaa valittaa. Sitten saa panna kunnolla että saa tyydytyksen, jos en saa työnnän hieromasauvan pojan takapuoleen ja runkkaan samalla että tietää saaneensa vanhempaa naista. Kyllä tulee usein käymään kun tykkää olla mun "hoidossa".

minäkin haluaisin päästa sun hoitoon :=)
 
Viimeksi muokattu:
rein
Tyttöystäni antaa joskus piiskaa mutta vähän vaikka haluisin kunnolla. Käyn välillä kahden viiskyppisten eukkojen luona jotka haluu alistaa. Haluavat ensin katsella kun riisun ja sitten puristelevat palleja, sormia peppuun. Sitten saan kunnolla remmiä molemmilta, joutuu naimaan ja piiskaa samaan aikaan välillä dildoa että tuntuu. Sen jälkeen on paikat kipeenä ettei halu kotona vähään aikaan. Muutaman kuukauden päästä halun mennä uudestaan kunnon hoitoon, eukot haluis useamminkin mutta ei paikat kestä. On pari päivää hyvä olo vaikka ei kunnolla saa istutuksi, eikä tuu runkatuksi kun on muna kipeenä molempien naimisesta ja hieromisesta (piiskamisesta).
mikali eukot on kiinotsunut, niin haluaisin tulla alistetuksi ja piiskatuksi, mutta niin että todella tuntuu seuravanaakin päivaana
 
Viimeksi muokattu:
Noviisi
Ei näy päällepäin eikä fyysisellä koolla ei ole mitään merkitystä. Piiskanheiluttaja-alfat kiertäisin kaukaa. Alfoilla on usein ongelmana kusipäisyys mikä haittaa järjenkäyttöä.

Jos piiskattava heittäytyy hankalaksi ja alkaa pullikoida vastaan, niin missä asennossa ja otteessa rimpuilijan saa helpoiten piiskattua. Onko keneläkään havaintoa asiasta, millaisessa asennossa on helpoin pidellä tai mistä otteesta on vaikein karata.
 
Viimeksi muokattu:
Entinen rakennusmies
Muistan tosiaan, kun aikoinaan sanottiin, että jos oppi ei meni puhumalla perille, niin oppi annetaan piiskalla paljaan pyllyn kautta. Asiaa tehosti vielä se, kun asia sanottiin muiden kuullen ennen piiskattavaksi vientiä.

Oli ihan oikein, että vaimosi ei katso hyvällä edes toisten naisten mietiskelyä ääneen. Piiskat tuli varmaan ihan tarpeeseen. Vieraat naiset pilaavat hyvän parisuhteen.

Asiat voi laittaa myös leikillään järjestykseen. Rangaistuksen ei tarvitse olla kova, mutta silti se voi olla tehokas. Nuorena mihenä olin kesätöissä rakennuksella. Siinä porukassa oli sellaine nuori sällinalku, joka aina kiroili ja mekasti kaikenlaisin rumin sanoin. Tietenkin se kerskui viinankäyttöään ja naisasioita ja kaikkea sellaista mikä tympäisi vanhempia miehiä erityisesti.

Eräänä päivänä yksi vanhemmista miehistä nappasi mekastajan polvensa päälle ja alkoi paukutella sen pakarpoita kämmenellään. Poika ei päässyt irti vaikka kuinka yritti kiemurrella. Tämä leikkimielinen kuritus päättyi vasta sitten, kun uhri lupasi pysyä erossa viinasta. Sen verran nolo oli tuon pojan asema, että hän suostui antamaan raittiuslupauksen melko nopeasti. Tuon päivän jälkeen piiskattu piti paljon matalempaa profiilia.
 
Viimeksi muokattu:
Terveisiä latvan puolelta
Voisiko olla niin, että piiskan saaminen ja antaminen on yksi lahjakkuuden laji, jonka suhteen ihmiset jakaantuvat Gaussin käyrän mukaisesti. Se että piiskattavia miehiä näyttäisi olevan paljon vähemmän kuin piiskaajia johtuisikin kulttuurin vaikutuksesta. Miehet kasvatetaan agressiivisiksi ja dominoiviksi. Lisäksi heidän odotetaan käyttäytyvän tietyllä tavalla. Naisilla kasvatus vinouttaa normaalijakaumaa toiseen suuntaan.

Ainakin stereotypia toimitusjohtajasta saamassa piiskaa pimeän kadun varrella olevassa talossa puoltaa tätä näkökohtaa.
 
Maailmantallaaja
Asiat voi laittaa myös leikillään järjestykseen. Rangaistuksen ei tarvitse olla kova, mutta silti se voi olla tehokas. Nuorena mihenä olin kesätöissä rakennuksella. Siinä porukassa oli sellaine nuori sällinalku, joka aina kiroili ja mekasti kaikenlaisin rumin sanoin. Tietenkin se kerskui viinankäyttöään ja naisasioita ja kaikkea sellaista mikä tympäisi vanhempia miehiä erityisesti.

Eräänä päivänä yksi vanhemmista miehistä nappasi mekastajan polvensa päälle ja alkoi paukutella sen pakarpoita kämmenellään. Poika ei päässyt irti vaikka kuinka yritti kiemurrella. Tämä leikkimielinen kuritus päättyi vasta sitten, kun uhri lupasi pysyä erossa viinasta. Sen verran nolo oli tuon pojan asema, että hän suostui antamaan raittiuslupauksen melko nopeasti. Tuon päivän jälkeen piiskattu piti paljon matalempaa profiilia.

Itse ainakin olen elänyt sellaisessa yhteisössä, jossa vielä parikymppistä poikaa saatettiin uhata selkäsaunalla, se tarkoitti piiskaamista. Eikä sellaisessa tilanteessa tohtinut enää yhtään ryppyillä, oma punastuminen ja korvien kuumotus hävetti, sitä yritti perääntyä tilanteesta mahdollisimman vähällä huomiolla. Aikuiset miehet tuntuivat siihen aikaan sen verran pystyviltä, että ainakin joidenkin kanssa kannatti olla varovainen. Ehkä näiden uhkaajien tyyli oli niin vakuuttava, että kumpikin osapuoli uskoi selkäsaunan mahdollisuuteen. Tietenkin kulki vielä juttuja, että isänsä tai joku muu on antanut sille tai sille selkäsaunan, sellaiset puheet jarrutti kummasti ryyppäämistä ja muuta koheltamista.

Luultavasti ahkerimmat piiskaamisesta puhujat saivat siitä jotain nautintoa tai sitten oli vaan mukava saattaa nuoria miehiä hämilleen ja kukkoilla. Kaipa tällaisille tyypeille on olemassa oma nimityksesnsäkin.

Yksi tällainen mahtailija oli vajaat kymmenen vuotta minua vanhempi. Porukat olivat palaamassa yöllä tansseista, kun minä huomasin tuon tyypin kuseksivan tätini talon seinälle. Minulta tietenkin karkasi kommentti asiasta, en edes ajatellut mitä sanoin. Kyseinen sankari hiiltyi heti ja sieltä tuli pitkä äänekäs kommenti, jossa hän mm. uhkasi pehmittää takapuoleni perusteellisesti. Koska tyyppi oli paljon minua isompi ja vielä vanhempi, minun oli syytä pitää varani.

Tuosta kuseksijasta tuli myöhemmin poliisi, lieneekö päässyt toteuttamaan taipumuksiaan.
 
Viimeksi muokattu:
piiskan tarpessa
Vaimoni Raija antaa silloin tällöin mökillä ihanan sopivasti koivuvitsaa paljaalle pyllylle. Hän on tässä niin hyvä, että meillä on yhteinen fantasia "Raijan laillistetusta piiskauspalvelusta", jonne vanhemmat voisivat viedä kurittomat kakaransa vitsaa saamaan, kun kotona se on laitonta. Uskon että nuo Muistelijan mainitsemien kovanaamojen naamat olisivat vielä enemmän näkemisen arvoisia, jos pylly pitäisikin paljastaa hennolle naiselle, jolta kuitenkin saisi asianmukaisen kirvelevän vitsapiiskauksen. Yksi kohderyhmä olisi ylimeikatut ja ylimieliset, äänekkäästi vittua hokevat teinimimmit, joille selkäsauna tekisi taatusti hyvää. Ja ellei kerralla käytös paranisi, vitsaa tulisi viikottain kunnes oivallus leviäisi pepusta aivoihin. Lupasin Raijalle, että näissä hankalimmissa tapauksissa voisin tulla avustajaksi, jos mimmien kireät farkut eivät muuten tahtoisi laskeutua puolitankoon. Siitä ehdotuksesta sain taas Raijalta piiskaa teinityttöjen pyllyillä hekumoinnista.

toivosin itse pääsevani sinne leirille, vaikka olenkiin melkein viiskympinen mies ei tarkoita että muka piiskaus olisi sopimatu, kyllä sitä aina kannata välilla kokeilta
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä