Piiskaa jo lapsuudessa...

• Viestiketjun aloittaja Remmin ystävä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija 89
Koska lapsuuden ja nuoruuden kuritukset oli olleet sen verran ankaria, en pelännyt että eroottinen piiskaus sattuisi ainakaan enempää. En saanut kuritusta koskaan polvien päällä vaan tuolin tai sängyn vieressä polvillani. Ajallisesti en osaa kurituksen kestoa sanoa tarkkaan, mutta sääntönä oli , että kuritus määräytyi ikävuosien mukaan eli esim. 15 vuotiaana tuli 15 remmin sivallusta. Toki jos niskuroin esim. housujen laskemisen kanssa, tuli muutama extralyönti. Enimmillään sain ehkä n. remmin iskua.

Juu kovaa se varmastikin oli... Et kuitenkaan sellaista kammoa kurituksesta saanut, että olit valmis eroottiseen piiskaukseen? Itse olen kuullut kaikenlaisia kokemuksia kurituspiiskauksista. ja aika monet heistä eivät suostu eroottiseen piiskaukseen. Eivät kokemuksen takia kiihotu. koska ovat kokeneet sen liian kovana. Ehkäpä sellaiset joita ei ole kuritettu, suhtautuvat eroottiseen piiskaukseen positiivisemmin ja kokeilun haluisemmin.

Viimeksi muokattu:
Sepetius
Mulla on fetissi ihan perinteiseen selkäsaunaan (saavana osapuolena), mutta en koskaan saanut lapsena tai nuorena piiskaa. Tiesin kuitenkin jo tosi nuorena, että aihe kiinnostaa. Viimeistään tyyliin 13 vuotiaana olin hyvin selvillä siitä että fantasioin piiskan saamisesta. Ainakin nettikeskusteluja luettuani olen tullut siihen tulokseen, että lmeisesti suurin osa meistä "spankoista" on tajunnut kiinnostuksensa jo varsin nuorena. Olis kiva kuulla joltain tällaiselta, joka kuitenkin sai vielä teininä kotona selkään, että mitä tuntemuksia tilanne herätti? Itse uskoisin, etten olisi pystynyt välttämään kiihottumista vaikka tilanne olisikin toki ollut kaikinpuolin varsin absurdi.
Minä aloitin itseni myynnin/vuokraukseni 12v vanhana, Ja silloin ei kaluni vielä toiminut kunnolla (ei tullut spermaa), ja minua kopeloitiin, Mutta perjantaina puolen päivän jälkeen kun menin asiakkaan luokse, Minut riisuttiin ja piiskattiin, Kun oli 2 päivää vapaata, Ei tarvinnut välittää jos poikaan tuli jälkiä. Minä sain selkääni vielä armean jälkeen 20v vanhana, Eikä ole kaduttanut että möin itseäni silloin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä