piip

Lunatic
:eek: :eek: :eek:
Näin siinä käy kun ottaa arabirotusen miehen.

Muuta Suomeen takasin keinolla millä hyvänsä. Ei minkään ukkelin takia kannata elämäänsä uhrata.
Mitä helvettiin tulee, se on uskontojen keksintöä. Ihmiset pidetään uskossa pelon varjolla. Mitään helvettiä ei ole, se on täällä maan päällä.
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:eek: :eek: :eek:
Näin siinä käy kun ottaa arabirotusen miehen.

Muuta Suomeen takasin keinolla millä hyvänsä. Ei minkään ukkelin takia kannata elämäänsä uhrata.
Mitä helvettiin tulee, se on uskontojen keksintöä pitää ihmisiä uskossa pelon varjolla.
Samaa mieltä!!
 
Minna
Tämä ei ole oikea paikka miettiä, tappaako itsensä vai ei. Mene lääkäriin ja hae apua.

Asioilla on oikeasti tapana selvitä, vaikka ne vaikeita ovatkin. Helvetti- asiasta en tiedä, ei ole kukaan tullut kertomaan. Itse koitan elämäni elää nin hyvin kuin osaan. Sitten kun lähtö tulee, niin tulee.

Ei sinulla ole oikeutta itseäsi lopettaa, niin kuin ei minullakaan. Toivon sinulle valoisampaa jatkoa. Mies joka mielesi on noin pahoittanut, ei ole sen arvoinen, että hänen takiaan itsesi lopettaisit.

Parempaa jatkoa toivoen: Minna

 
vieras
Mitäpä jos tulisit takaisin suomeen ja hakeutuisit hoitoon Itsemurha ei toimi kostona miehellesi. Mitä helvettiin tulee, niin onkohan se nyt kuitenkaan se tärkein asia tässä. Ja vielä: lääkkeiden kanssa kun läträät, niin muista että itsemurhayrityksesi saattaa kaikesta yrityksestä huolimatta päättyä vakavaan vammautumiseen, jonka jälkeen voit yrittää nauraa partaasi siinä onnistumatta. Ihan tosi, yritä päästä hoitoon.
 
poip
Entä jos teet täyskäännöksen elämässäsi?
Jätät kaiken siellä taaksesi ja palaat esim. Suomeen. Yksikään mies ei ole itsemurhan arvoinen. Sinulla oli elämää ennen tätä miestä ja on myös hänen jälkeensä. Vaikeaahan se aluksi on, mutta ajan kuluessa huomaat että elämällä olikin vielä tarjota sinulle hyviä ja kauniita asioita joiden vuoksi todella kannatti elää ja jaksaa vaikean ajan yli. :hug:
 
voi
älä tee itsemurhaa vaan rukoile ja pyydä jeesusta ilmestymään elämääsi ja tähän ahdinkoon. rukoilen jo täällä puolestasi. pääsisitkö mitenkään suomeen sieltä?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
MIEHENI EI OLE ARABIROTUA, IHAN TAVALLINEN PULLIAINEN MUTTA KÄÄNTYNYT MUSLIMIKSI. |O
No mitä te jossain jumalan selän takana sitten edes asutte.. jos ei siellä edes kunnon lääkäreitä ole.
Ryhdistäydy nainen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Mietin että jos nyt tappaisin itseni, joutuisinko helvettin, monasti olen apua täällä yrittänyt kysyä harmaana, mutta en ole mitään apua saanut. Olisin jo tappanut itseni, mutta olen muslimi ja islamin mukaan se takaa varman paikan helvetissä, Mietin nyt sitten että jos sitä Jumalaa ei olisikaan, niin jos ottaisin sen riskin, yritys jää ja velat, mutta asunto löytyy ja sillä sukulaiset maksaa velkani kun kupsahdan, eikös unilääkkeet siihen tehoa, 20 kappaletta 15mg löytyisi ja noin 100kp masennuslääkkeitä ja pari 7.5mg unilääkepakettia... Eiköhän homma niillä hoidu. Mies otti ja petti kunnolla, (ei maannut toisen kanssa vaan muulla tavalla, pisti sen minun syyksi) Siis koska en kertonut heti parilla ensi treffeillä että minulla oli muutama suhde takanapäin, ja nyt tonkii koko elämäni esiin, myös ystäviltäni, ja nyt on tullut loppu. Tai tulee illalla.

Olin se joka kysyi apua masennukseen, se joka kysyi kostosta miehelle, ja se jolla ei ole varaa mennä lääkäriin, en asu suomessa ja täällä missä asun se on todella hankalaa, ei ole mikään kovin moderni valtio,

Mutta siis, jos olen väärässä uskonnossa, niin mietin että jos sittenkin se Jumala on olemassa, ja en uskonut jeesukseen, niin onko suora meno helvettiin, ja sieltähän ei pois pääse. Sinne kait sukulaisenikin menee kun ovat ateisteja.

Huomenna alkaa muslimien pyhä kuukausi ramadan, mutta ajattelin oikeen juhlistaa sitä ja kostaa tällä uskovaiselle miehelleni ja hänen ilokseen makaa ruumis huomenna sängyssämme jonka piti olla tulevan kodimme sänky kun hän tulee hakemaan minua lääkäriin. Onhan siinä kostoa kerrakseen, vaikka mistä sitä tietää vaikka mies sitten lähtee juhlimaan.

Tuskin tästä maailmasta löytyy ketään kenelle merkitsen jotain. :'(
Hei! Ensinnäkään, itsemurha ei ole vaihtoehto. Jumala on sulle elämän antanut ja sillä on tarkoitus, älä heitä sitä menemään! Nut kaikki voi tuntua kaatuvan päälle, mutta ei elämä siihen lopu. Sulla on vain yksi elämä ja niinkaunan kun on elämää, on toivoa!! Millaiset mahdollisuudet sulla on päästä juttelemaan jollekin? Saatko suomalaisilta sukulaisiltasi tukea tai apua? Haluatko laittaa yksäriä? Ei kovin kiva revitellä näitä asioita palstalla, vai mitä mieltä itse olet? Joka tapauksessa toivon sulle hyvää ja rukoien sun tilanteesi puolesta, että asiat selviäisivät!

 
Non compos mentis
Mutta muslimitkin uskovat Jeesukseen. Toisekseen, en koskaan antaisi kenellekään ihmiselle sitä valtaa minuun, että hän saisi minut tappamaan itseni. Suosta voi nousta, mutta haudasta ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
olen käynyt lääkärissä, eivät vähää välitä, ja minulla on muutenkin aivoissa verisuonen pullistuma joka varmasti puhkea tämän helvetin takia. Miksi odottaa? En ymmärrä, täälläkään en varmasti apua saa, tiedän sen, mutta kiinnostus on niin nollassa, että tekis mieli tappaa se lääkärikin :kieh: Olen ihan loppu ja poikki ja mikään ei kiinnosta. En tiedä milloin kiinnosti, en muista hymylleeni vuoteen ilman feikkiä.
sulla on paha masennus kuvauksistasi päätellen. Mutta Jumala voi auttaa sua. Silloin, kun omat tiet on kuljettu loppuun, Hän voi auttaa.
 
joops
Dizzu, niinku muutkin sanoi, yritä päästä hoitoon! Tule Suomeen ja lähde pois sen miehen luota. Unohda se ja aloita alusta. Sinullaki on vielä hyvää elämää varmasti edessä.

Itse uskon, että Jumalan kädessä on elämä ja kuolema. Ja se, joka päivänsä itse päättää, joutuu helvettiin. Ihmisten tulee peljätä ja rakastaa Jumalaa, se on tosi.

Ja vielä tuohon, miksi Jumala antaa tuskaa jota ei voi kestää... Niin.. joskus se tuntuu siltä. Mutta Jumala antaa myös voimaa kestää ne tuskat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mutta muslimitkin uskovat Jeesukseen. Toisekseen, en koskaan antaisi kenellekään ihmiselle sitä valtaa minuun, että hän saisi minut tappamaan itseni. Suosta voi nousta, mutta haudasta ei.
Jeesus on muslimeille profeetta, ei Jumala, eikä syntien sovittaja.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mutta muslimitkin uskovat Jeesukseen. Toisekseen, en koskaan antaisi kenellekään ihmiselle sitä valtaa minuun, että hän saisi minut tappamaan itseni. Suosta voi nousta, mutta haudasta ei.
Jeesus on muslimeille profeetta, ei Jumala, eikä syntien sovittaja.
Niin... kuitenkin häneen uskotaan. Toisin kuin on eräiden muiden, esim. tiettyjen juutalaisten laita.
 
Hei
Tässäkö "puhuit" sinä ap? Olit sitten vastannutkin itsellesi... http://kaksplus.fi/keskustelu/t1153371#m12327126

Mutta vaikea tilanne sinulla...Kunnon keskustelut miehen kanssa voisi tehdä terää! Vaikeaan sairauteesiskin on varmasti olemassa jotain toivoa, ei kannata yhden miehen takia heittää omaa elämää kankkulan kaivoon. Älä anna periksi!
 
kaisa
se, että sä jaksat kirjoittaa vielä tänne tarkoittaa mielestäni sitä, että sulla saattais kuitenkin olla edes pikkuriikkisen halua elää.

ajattele, mitä kaikkea haluaisit unelmiesi elämässä tehdä ja saada aikaan. se voi olla mahdollista. itsemurhan tekeminen vaatii rohkeutta, entä, jos käytät rohkeutesi elämäsi muuttamiseen?

pyydän - älä tapa itseäsi!
 

Yhteistyössä