Piinaviikkojen tuntemuksia - aika alkionsiirron jälkeen

Hei,

voisin liittyä täällä moneenkin ketjuun. Uskaltauduin kuitenkin aloittamaan uuden, kun tästä piinallisesta ajasta alkionsiiron jälkeen. Itse olen vielä noviisi, ensimmäinen siirtoni tehtiiin viikko sitten, ja kaikki sujui niin hyvin kuin se voi mennä.

Nyt kysymys. Onko mahdollista, että raskausoireet voisivat tulla jo 4-5 päivää siirron jälkeen. Minulla silloin rinnat pamahtivat todella turvonneiksi. Valitettavasti sama oire liittyy omalla kohdallani myös kierron kääntymiseen loppupuoliskolleen ovulaatiosta. Normaalissa kierrossani tämä oire ei tosin ole näin raju.

Olenkin aika masentunut ja aja epäilen, että kyse on juuri menkkaoireesta - raskausoire ei olisi tullut noin rajuna tuossa vaiheessa. Höh.

Kaikenlaiset valistuneet arvaukset tilanteestani otan kuitenkin milelläni vastaan.

Terveisin ICsitär

Moikka ICSItar. Mulle kävi ihan samoin, kipeät tissit jo muutama päivä siirron jälkeen. Nyt on pp 7 (jos se siis lasketaan niin, että päivä siirron jälkeen on pp 1 - en oo tästäkään käytännöstä ihan varma) ja herkkyys on vähän laantunut - olen nyt siis huolissani siitä, onko raskausoireet loppuneet... : / Muita oireita ei oikein ole, ihan snadia kipristelyä oikeanpuolisissa munasarjoissa ehkä välillä.

Mä joudun vetämään immuuniongelmiini steroideja, jotka aiheuttaa ylipirteyttä, joten olen ainakin toistaiseksi välttynyt masikselta, jee!

Milloin sun testipäivä on? Mulla virallisesti to 24.5., mut yritän ehkä sinnitellä perjantaihin, sillä otin sen vapaapäiväksi ja voin tarvittaessa viettää sen kotona parkuen, jos tulos ei ole toiveitten mukainen... Katsotaan riittääkö kärsivällisyys!

Voimia piinailuun, kohtalotoveri.

Mulla oli hoitojen, punktion ja tuoresiirron jäljiltä aikamoiset oltavat. Tissit ilmapallona jo Pregnylin pistosta, maha turvoksissa ja juili. Noh, siitä tuli nega. Menkat alkoi jo pari päivää ennen lugejen loppumista ja testipäivää.

Nyt PASsin jälkeen pp 4 eikä mitään oireita mihinkään suuntaan, vaikka lugeannos 2x3. Flussa tosin iski.

Hei Lumi,

ei kai siinä tissien turpoamisessa muuten mitään, voisi olla ihan hyväkin merkki...raskausoire jopa, mutta omalla kohdallani asia huolestuttaa sen takia, kun kärsin samasta jutusta menkkojen edellä - ymmärtääkseni poikkeuksellisen vahvasti. Minä olin kuitenkin tässä välillä jo ihan kunnossa, vaikka minullakin i_curien tapaan kasvatusvaihe otti koville, synnytinhän 30 follikkelia /19 munasolua...

Fiksu kaverini tosin lohdutteli, että monellahan on jopa ikään kuin kuukautiset raskaana ollessaan. Tämä siis osoituksena siitä, että elimistössä voi olla meneillään samaan aikaan monia prosesseja.

Minulla Lumi testipäivä on pe 25.5. Ajattelin tehdä testin aamulla, silläkin uhalla, että en tiedä pystynkö mahdollisen negan jälkeen olemaan töissä normaali.

Tsemppiä teillekin!

Yhteistyössä