* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Raakel
Voi että, kun harmittaa sun puolesta! Teillä kuiteskin jo 2v. yritystä :hug: !! Nyt tsemppiä ja keksi jotakin ihanaa, että unohtuu koko vaavin värkkääminen silleen, juu nou...Tsemii!!
 
Parempi olis olla :kieh: ! Minulla olis pitäny nyt clomit alottaa, mutta ilmeisesti ne jää nyt sitten seuraavaan kiertoon vasta kun matka sotkee kuviot tässä kuussa... Mutta jospa niitä ei sitte tarvis ikinä alottaakkaan :whistle: .
 
Nanna81.......kp 1/29-36..........yk10..........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo....kp 2/28-32.....pari vuotta.....esikoinen haaveissa
Bayan Fare....kp 3/?................yk 9............esikoinen haaveissa



Ilmoittaudun mukaan. :) Mulla tässä kierrossa ekaa kertaa clomit käytössä, joten toiveet on korkealla.
Muistelisin, että ihka eka jännäyspino jossa oon mukana ollu, oli viikon 40 pino vuosi sitten, ekaa kiertoa sillon vasta jännäilin. Jospa nyt olisi parempi tuuri. :) Toivottavasti viikko 40 on meille kaikille suotuisa! :)
 
Nanna81.......kp 1/29-36..........yk10..........esikoinen haaveissa
AnnaManna....kp 2/28-30..........yk3............kolmas toiveissa
Pupuvaimo....kp 2/28-32.....pari vuotta.....esikoinen haaveissa
Bayan Fare....kp 3/?................yk 9............esikoinen haaveissa



liityn minäkin tänne. taas tultiin alas ryminällä.. prkl!!!
 
Keskiviikko 5.9

Nanna81.......kp 2/29-36..........yk10..........esikoinen haaveissa
AnnaManna....kp 3/28-30..........yk3............kolmas toiveissa
Pupuvaimo....kp 3/28-32.....pari vuotta.....esikoinen haaveissa
Bayan Fare....kp 4/?................yk 9............esikoinen haaveissa



 
|O (huomenta vaan kaikille).. mä en ymmärrä tätä ollenkaan.. siis mulla on nyt kierron 3. päivä. 1. päivänä vuotoa tuli noin 5ml (kuukautiskupin avulla voin seurata tilannetta), ja sit seuraavan yön ja päivän oli vuotamatta. eilen illalla sit tuli hyvin vähän vuotoa (oliskohan korkeintaan 2ml ) ja sit loppu taas kokonaan. sen jälkeen ei taas ole tullut mitään.. ei niin yhtään mitään. rasittavaa!!! mitä ihmettä tämä on???
 
Mäkin voisin liittyä teihin. Ottaa kyllä päähän ihan tajuttomasti! Tässä kierrossa alkaa sitten suunnitelmallinen meininki oikein kunnolla.

Keskiviikko 5.9

Kvart Över.....kp 1/28-34..........yk 7..........esikoinen haaveissa
Nanna81........kp 2/29-36..........yk 10........esikoinen haaveissa
AnnaManna....kp 3/28-30..........yk 3..........kolmas toiveissa
Pupuvaimo.....kp 3/28-32....pari vuotta.....esikoinen haaveissa
Bayan Fare....kp 4/?................yk 9.............esikoinen haaveissa
 
AnnaManna, mä ostin viime kiertoon sen kuukupin myös, mutta oli vähän hankaluuksia sen kanssa.. En meinannut saada sitä pois, kun vuotoa oli tullut vain vähän. Lopulta sain vartin yrittämisen jälkeen pienen paniikin päälle ja kiskoin sen vaan väkisin ulos.. Sattui! Haluaisin oppia käyttämään sitä, mutta vaatii suuren vuodon että uskallan kokeilla uudestaan. Olisko sulla mitään vinkkejä siihen pois ottamiseen?? Kiitos! :D
 
Minäkin liityn tänne, morjens kaikille... tänään kp1 taas jälleen kerran!!! Minä ansaitsisin kohta jonkun sitkeysmitalin, tai jos sais sen toisen viivan pikapuoliin...Joka kerta pudotaan aina vaan korkeammalta! :'(

Keskiviikko 5.9

Kvart Över.....kp 1/28-34..........yk 7..........esikoinen haaveissa
Karpalo67......kp1/28.......yli 3 vuotta..........toinen haaveissa
Nanna81........kp 2/29-36..........yk 10........esikoinen haaveissa
AnnaManna....kp 3/28-30..........yk 3..........kolmas toiveissa
Pupuvaimo.....kp 3/28-32....pari vuotta.....esikoinen haaveissa
Bayan Fare....kp 4/?................yk 9.............esikoinen haaveissa
[/quote]

Jospa viikkoluku 40 toisi onnea, kun ikänikin on tuo 40... :D
Nyt naiset, pistetään lakanat heilumaan tällä kierrolla ja tehdään pitkä plussapino, eikö vaan??

 
Kvart över pöhkö :D sun pitää ujuttaa sormi sen kupin reunaa pitkin niin että painat sen kupin kasaan ja sinne pääsee ilmaa, sit voit vetää sen pois. jos meet kiskomaan sitä suin päin sitä tyhjiötä vastaan niin varmasti sattuu :LOL:
 
Minä kans olen miettiny tuota kuukuppia. Onko se kätevä? Säästäishän siinä ainaki vissiin ja just näkis tuota vuodon määrää kun ainaki viime kierrossa oli ohuet limakalvot. Tuo Kö:n kokemus pisti kyllä hymyilemään :D . Minä olisin ihan varmasti tehny just saman!!! Voin niin kuvitella se paniikinomaisen tunteen joka valtaa ku hoksaa ettei tää näin meekkään ja ajatukset käy jo jossain tk:n puolella ja sitte jo toimii ennen ku ehtii tarkemmin alkaa ajattelemaan :LOL: ...
 
nanna81: mä en vaihtais enää pois! aivan mahtava kapistus. mä kun inhoan siteitä ja tampooneja en voi käyttää kun tulee ohivuotoja niin tuo kuukuppi on kyllä ollut mitä mainioin. oikeasti voi "unohtaa" kuukautisten olemassaolon, kun ei mitään narujakaan roiku ulospäin. itselläni toiminut moitteettomasti eikä käyttöopettelukaan tuottanut suurta tuskaan (toisin kuin eräillä :LOL: ).. suosittelen lämpimästi!
 


Keskiviikko 5.9


Kvart Över.....kp 1/28-34..........yk 7..........esikoinen haaveissa
Karpalo67......kp1/28.......yli 3 vuotta..........toinen haaveissa
Kaa................kp1/31................yk2............esikoinen haaveissa
Nanna81........kp 2/29-36..........yk 10........esikoinen haaveissa
AnnaManna....kp 3/28-30..........yk 3..........kolmas toiveissa
Pupuvaimo.....kp 3/28-32....pari vuotta.....esikoinen haaveissa
Bayan Fare....kp 4/?................yk 9.............esikoinen haaveissa



 
Mullaki on kuukuppi ja voin suositella! Sitä saa unohtaa menkat ihan kokonaan päiväksi (tai puoleksi päivää)! Ellei oo kipuja... Helppo, mukava (varsinkin kun antennin leikkaa pois), halpa. Ei tartte huolehtia kaupasta rättejä!

Mulla lähtee pois kun vähän pohjasta nipistää ja vetää sitte. Paikalleen asettamisen kokisin itse hankalammaksi, ku meinaa jäädä osittain kasaan se kuppi. No, olen oman tekniikkani siiheki keksiny...
 
AnnaManna ja Bayan Fare, Mulla se kuppi menee jotenkin ihan kamalan syvälle kun on vähän aikaa ollut, enkä ylettänyt kunnolla reunaan asti... Sitten kun sain ilmat painettua ulos, niin se vaan meni tiukemmalle kun teki tyhjiön ilman sisällä olevaa ilmaa.. Ei olisi pitänyt panikoida, mutta olin reissussa ja laivan vessassa ja ajattelin että ei hitto nyt tää jää mun sisään ikuisiksi ajoiksi.. :LOL: Kyllä mä kuitenkin ajattelin huomenna kokeilla uudestaan jos on jo vuoto yltynyt, tuolla se odottelee valmiiksi keitettynä :D
 

Torstai 6.9

Raakel...........kp1/32-?.............yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.....kp 2/28-34..........yk 7..........esikoinen haaveissa
Karpalo67......kp2/28.......yli 3 vuotta..........toinen haaveissa
Kaa................kp2/31................yk2............esikoinen haaveissa
Nanna81........kp 3/29-36..........yk 10........esikoinen haaveissa
AnnaManna....kp 4/28-30..........yk 3..........kolmas toiveissa
Pupuvaimo.....kp 4/28-32....pari vuotta.....esikoinen haaveissa
Bayan Fare....kp 5/?................yk 9.............esikoinen haaveissa
 

Yhteistyössä