PIINAA...mitä ajattelette??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Mä oon niin rakastunut yhteen ihanaan mieheen. Se on mun hyvä ystävä, meillä on joskus ollutkin suhde hänen kanssaan. Mutta, sillä on nainen nykysin, ja mulla on mies..ja lapsi. Mä haluun eroon mun miehestä, se kiduttaa mua henkisesti (ja fyysisesti) ei arvosta mua, eikä koskaan kehu. Tää toinen on täysin erilainen. Mut en kyl haluu mennä niitten väliin... voi, miks se on varattu? haluaisin olla sen kans. Se ei haluu tavata mua kun ei luota itteensä niin paljon et uskaltais, pelkää et tekee otain tyhmää...parempi ehkä niin, niin ei tule petettyä omaa miestä. Mä kärsin, en saa olla haluamani kanssa, joudun oleen sellan´sen kans, joka kiusaa mua, jota en rakasta........ piinaa.... mitä ajatteletta?

Jos et halua olla nykyisen miehesi kanssa, niin eroa! Mut hyppy toiseen suhteeseen on kyseenalainen varatun miehen kanssa. Ole rehellinen itelles ja laita oma elämäsi kuntoon. Katso rauhassa mitä elämä tuo eteen.

Jaksamisia!

mmm... en usko et se mies haluaa ruveta suhteeseen mun kanssa, vaikka tiedän, et sekin on vielä kiinnostunut musta. Se suhde kaatui siihen et mä olin varattu silloin.. näyttäisi siltä et suhteemme en tuhottu ennen kuin se on edes alkanut.

Yhteistyössä