piilolinssit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitti

Vieras
eli mitä ekaks täytyy tehdä? paljon kaikki maksut on yhteensä noin arvio et ei tarvii sit maksella kuin linssejä?

haluun linssit vaan päiväkäyttöön eli max sen 12 h pvä ja sellasina päivinä kuin oon kotona niin käytän laseja. millaset ois parhaimmat?

ja millasia hintoja eri linsseillä on ( keskivertohintoja)

Mä tykkään kertakäyttölinsseistä, kun ne säilyy vaikka kuinka pitkään jos niitä ei tartte. Kukausilinssit täytyy nakata roskikseen kuukauden päästä pakkauksen avaamisesta, oli niitä käyttänyt sitten kerran tai joka päivä. Vähäisellä tai satunnaisella käytöllä kertsit on järkevämmät. Lisäksi niiden kanssa ei tartte säilytyslitkuja tai -rasioita ja varaparia voi roudata mukana jossan rasiassa vaikkapa käsilaukussa.

Just ostin 20 (vai 30?) paria muutamalla kympillä. Noilla pärjännee koko kesän ja jollei pärjää, käyn hakemassa lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitti:
eli mitä ekaks täytyy tehdä? paljon kaikki maksut on yhteensä noin arvio et ei tarvii sit maksella kuin linssejä?

haluun linssit vaan päiväkäyttöön eli max sen 12 h pvä ja sellasina päivinä kuin oon kotona niin käytän laseja. millaset ois parhaimmat?

ja millasia hintoja eri linsseillä on ( keskivertohintoja)

Eka pitää mennä optikkoliikkeeseen piilarisovitukseen. Linssit kannattaa ostaa netistä eri halpispuljuista, koska optikkoliikkeissä ne on järkyttävän kalliit.

Yhteistyössä