Piilolinssit

On kertakäyttöisiä, kuukausilinssejä, ja ite en mielellään käytä joka päivä, mulla on sellaiset kuukausilinssit jotka voi olla muutaman vuorokauden putkeen silmissä eli yötäpäivää mut sitten tuntuu kivalta käyttää lasejakin välillä :D

Mulla on kuukausilinssit eli vaihdetaan kuukauden välein. Näitä voi pitää päivittäin eikä tarvita mitään välipäiviä. Olen käyttänyt piilareita kohta kolme vuotta ja silmälasipäivät on laskettavissa kahden käden sormilla. Kerran on luiskahtanut piilari osittain silmän taakse (?), mutta sain sen lopulta tongittua itse pois. Kerran olen nukkunut piilarit päässä yön yli eikä mitään tapahtunut.

Mulla on kertakäyttösiä päiväpiilareita, koska haluan käyttää piilareita vain silloin tällöin. Kerran on mullakin kadonnut piilari jonnekin silmään, mutta seuraavana aamuna se oli itekseen tullut pois. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Sen varta kerron omast piilolinssi-urastani, että kaks kertaa on ollu linssit päässä, ja molemmila kerroilla ne poisti lääkäri...!!!!!

Mitä mitä? Miksi?

mulla on niin kuivat silmät, et ne linssit öli kiinni kun liimattuna.
Molemmilla kerroilla sain antibioottikuurin.....

Mullakin käytössä kuukausilinssit, joita voisin periaatteessa käyttää yötä päivää mutta otan silti aina yöksi pois.
Viikonloppuisin käytän enemmän laseja ellei minnekään lähdetä mutta töissä piilarit käytössä.
Vuoden olen käyttänyt eikä ongelmia ole ollut.

Yhteistyössä