Piilolinssit netistä

Kertokaapa piilareiden käyttäjät mistä nettikaupasta tilaatte linssinne.

Instrumentariumista ostin nyt käytössä olevat mutta tulee niin mehdottoman kalliiksi tilata niiden netti kaupasta.

Mun käyttämäni piilarimerkki on PureVision Toric


 
Olen tilannut Lenswayn lisäksi lenses4you-sivuilta. Niillä oli ainakin syksyllä tarjous, et yhdet(kertakäyttöisiä useammat) linssit pelkkien postimaksujen hinnalla. Tilasin kuukauden yötäpäivää pidettävät ja oli muuten hyvät!!!
 
rapu
Lenswaylta olen muistaakseni tilannut.
En oikein uskalla vaan tilata näin talvella jos joutuvat seisomaan tuolla postilaatikossa kun en aina kyttää milloin postipoika tuo, ja sitten onkin kova pakkanen ja jäätyvät ! Voiko ne jäätyä ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:
Olen tilannut Lenswayn lisäksi lenses4you-sivuilta. Niillä oli ainakin syksyllä tarjous, et yhdet(kertakäyttöisiä useammat) linssit pelkkien postimaksujen hinnalla. Tilasin kuukauden yötäpäivää pidettävät ja oli muuten hyvät!!!
Pitääpä mennä katsomaan oisko tarjous vielä voimassa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:
Olen tilannut Lenswayn lisäksi lenses4you-sivuilta. Niillä oli ainakin syksyllä tarjous, et yhdet(kertakäyttöisiä useammat) linssit pelkkien postimaksujen hinnalla. Tilasin kuukauden yötäpäivää pidettävät ja oli muuten hyvät!!!
Pitääpä mennä katsomaan oisko tarjous vielä voimassa :)
eipä enää ollut :(
 
"piilari"
löysin tommosen <a href="http://www.piilolinssit365.com/">piilolinssit netistä</a> vertailusivun ja yllätyksekseni huomasin että sain käyttämäni piilolinssit kaikkein halvimmalla LensOn nimisestä kaupasta. ikinä edes kuullut tollasesta mutta paketti oli kolmessa päivässä perillä!
 

Yhteistyössä