Pihalla -20 ja täti käveli Crokseissa ulkona kaupungilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhoh

Vieras
Siis se 35v täti oli shoppailemassa lapsensa 8v. kanssa. Muuten pukeutui pipoon, toppatakkiin ja farkkuihin. Miksi joku haluaa käyttää crokseja talvella??? En ymmärrä. Onhan niihin niitä karvaisia sisävuoria, mutta en silti käsitä, eikö voi käyttää lumenkestäviä kenkiä, joista ei paljaat kantapäät vilku joka askelella.

Mäkin käytän kyseisiä kenkiä, aika paljonkin. Ne ovat tosi hyvät. Lapsen kanssa ulkoleikeissä onkin sitten Viikkarit ja paremmatkin talvikengät löytyy. Croket on vaan helpot käytössä.

mulla on karva kroksit, ja ovat lämpimät villasukkien kanssa tai samanlaisen materiaalia omaavien sukkien kans niinku se vuori siinä sisällä. krokseja myös pidän jos haen postin tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:
Itse lähdin kerran epähuomiossa vaaleanpunaiset reinot jalassani kauppaan :D
tajusin sen itse vasta siellä kaupassa, vähän kyllä huvitti :D

minä taas lähdin baariin vaaleanpunaiset reinot jalassa,korjaan ne oli saulit ne halvemmat mutta melkein samanlaiset.Oli muuten semmonen kapappi minne ei pääse lenkkarit jalassa,ihme että pääsin ne jalassa sinne!! vähänkö hävetti.

Jospa se tosiaan ei itse ollut edes hoksannut. Joskus noiden muksujen kans voi tulla sellanen show päästä lähtemään (jopa 8vuotiaan!) että unohtaa itsensä ja painelee pihalle krokseissaan vaikka sitten. =)

Minä olen kerran lähteny työkengät jalassa töistä ja aikas pitkälle pääsin ennenku huomasin. Oli siinä itselläki naurussa pitelemistä =)

Cittarissa näin kerran noin 10-12v somalitytön crocseissa ilman sukkia. Pakkasta oli -20 ja tytöllä oli kyllä hameensa alla pitkät housut ja toppatakki päällä, mutta vähän kauhistutti ne jalat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sillä oli siihen hyvä syy? Tai sit ne vaan oli unohtuneet jalkaan?

Mäkin ehdottaisin tätä, itse JOUDUIN käymään kaupoilla crocsit jalassa keskellä viime talvea, kosku yht'äkkiä mun saappaista hajosi vetoketju. Oltiin mun miehen kotipaikkakunnalla menossa sen kaverin juhliin kun mun omat kengät levis, ja mun mies oli mun pelastava ritari ja ajelutti mut jokaiseen pikkukylän kauppaan etsimään mulle kenkiä. <3 Jouduin olemaan sen reissun ajan crocseissa, ja voin kertoa että hävetti todella paljon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja aina.:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:
Itse lähdin kerran epähuomiossa vaaleanpunaiset reinot jalassani kauppaan :D
tajusin sen itse vasta siellä kaupassa, vähän kyllä huvitti :D

minä taas lähdin baariin vaaleanpunaiset reinot jalassa,korjaan ne oli saulit ne halvemmat mutta melkein samanlaiset.Oli muuten semmonen kapappi minne ei pääse lenkkarit jalassa,ihme että pääsin ne jalassa sinne!! vähänkö hävetti.

Höh, mitä hävettävää tossa on, mä käytän reinoja ihan yleisesti ulkokenkinä. :)