Piereskelevät naapurit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapurisi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naapurisi?

Vieras
Saako partsilla piereskellä miten tykkää, naapurista kuuluu vähän väliä kunnon pörinä ääni. Ei voi olla partsilla yhtään jos toi pariskunta on siellä. Lapsi heti sen äänen kuultua huutaa PIERU! Ja mua hävettää ja naurattaa.
Voinko tehdä asialle mitään?

Hanki parvekelasit, niin ei ihan joka töräys kuulu. Mieluummin kuitenkin naapurina piereskelevä pariskunta kuin jatkuvalla syötöllä etkoja ja jatkoja järjestävä opiskelija.

:laugh: anteeksi :(

En minä välittäisi, ja antaisin lapsen sanoa, nauraakin saattaisin päälle :) Luonnollinen asia, pierua ei pidä pidätellä...

Kyllä tuo rajanaapurikin kaasuttelee, rapulassa kävellessään. Huusin yksi päivä sille, että ei tuo haju mutta kun silmiäkin jo kirvelee... Omakotitaloissa siis asutaan, joten kai hän omalla tontillaan saa pierrä ja vaikka tortun pihapolulle vääntää?

Niin, ja toisaalta ne piereskelevät naapurit saattavat puolestaan ajatella, että onpa ärsyttäviä lapsia, kun kyttäävät parvekkeella ja kommentoivat muiden tekemisiä. Kolikolla on kaksi puolta. Missään järjestyssäännöissä ei kyllä taideta kieltää parvekerupsuttelua :).

Saa piereskellä parvekkeellaan niin paljon kun haluaa ja kaasua riittää. Lapselle voi opettaa pierun olevan luonnollinen toiminto ja ettei sitä tarvitse huomioida vaan antaa olla. Yllytät lastasi hihittelemällä päälle.

Entäpä mun naapurit sitten...ovat sellaisia ketjupiereskilijöitä,etten voi nukuttaa vauvaa parvekkeella tai
Tuulettaa,ettei se käry tule sisään???!!
Ne on varmasti myös niitä,jotka sateella täydessä bussikatoksessa päättää pieraista välittämättä muista ollenkaan!
Joku EU säädös pitäisi näihin saastuttajiin saada!

Yhteistyössä