Piercing.fi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilata vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tilasin aikanaan sieltä tosi usein ja oli aina luotettava sekä toimitus nopea. Tuotteet saapui aina suunnilleen parin päivän päästä tilauksesta. Tosin mun tilauksista on jo joku 3 vuotta, mutta en usko, että palvelu olis huonontunut :)

Maksoin tilausta kortilla ja odotin saavani sitä parissa päivässä..Kuitenkin piti muistuttaa heitä, että on kulunut viikko eikä tilausta ole saapunut. Vasta muistutuksen jälkeen käsittelivät ko. tilauksen!!! En tila sieltä enää mitään....

Homma ok niin kauan kun ei tarvitse reklamoida tai palauttaa. Reklamaatioihin ei vastata mitään mutta negatiiviset palautteet kyllä ehditään poistamaan sivuilta. Harvoin on tullut vastaan näin törkeää toimintaa yritykseltä.

Homma ok niin kauan kun ei tarvitse reklamoida tai palauttaa. Reklamaatioihin ei vastata mitään mutta negatiiviset palautteet kyllä ehditään poistamaan sivuilta. Harvoin on tullut vastaan näin törkeää toimintaa yritykseltä.
Itse olen onnistunut reklamoimaan hyvin. Väärä tuote tuli, sain sen pitää ja sain oikean kaupanpäälle.

Todella kallis pulju tuo kyllä on, halvempaa jos haluaa niin Crazy Factory Piercing

Lähetys saapui parissa viikossa.

Itselleni tuli koru joka hajosi heti kättelyssä, ja oli vielä väärän kokoinenkin...odotan jännityksellä että mitä vastaavat kun reklamaation laitoin, en siis kerennyt edes koko korua käyttämään kertaakaan..

Itse tilasin napakorun viikko sitten. Luvattiin nopea toimitus 1-2 päivässä ja nytten mennyt jo viikko eikä korua kuulu! Todella epäluotettava sivusto! saa nähdä tuleeko tuotetta ollenkaan.. Infoon sitten tänne jos tuote on tullakseen. Onneksi koru maksoi vaan 7€ niin menetettävää ai kauheasti kuitenkaan ole.

Yhteistyössä