Pierasin mun mieheni naamaan :D

miehenivaimo
Meillä nyt peireskellään sinne sun tänne.. Ettei tossa mitään ,ihan normaalia, sanoisin.
Mun mies aina uhkaa lyödä mua munalla päähän. Ja on sen useasti tehnytkin. Kerran jopa vieraiden läsnäollessa :)
 
[QUOTE="vieras";24234840]Ihanaa kun rakkaus ja kunnioitus ei sulje pois huumoria ja piristävää pikkujäynää :D Tylsäksi kävis yhteiselo ilman hassuttelua.[/QUOTE]

Eli jos ei piere toisen naamalle, on tylsää?
Kyllä mulla ja miehellä on huumoria, kieroakin, mutta tuollainen, yök. :) Ja nauran toki pieruhuumorillekin, jos näen esim. telkkarissa Pranked-sarjassa, mutta en osaa kuvitella sellaista omaan parisuhteeseen. :x
 
"minä vaan"
Minä kans joskus kun ei uni tule ukon kainalossa ja se kuorsaa aivan älytön, niin testailen että mitä tuumaa jos piereskelen sen munille :D Mutta ei se piru herää ikinä siihen eikä edes kuorsaus lopu :D Munat varmaan käy kuumana, mutta haitanneeko se! Ja aina saan yksikseen naureskella asialle..

Meillä ainakin pieruhuumori jyllää aina välillä :D Monesti kiusaan ukkoa, kun se makaa selällään, niin hötkyttelen sitä mahasta ja rumputuli vaan paukkuu...
 

Yhteistyössä