Pierasin - mies ei haluu enää naimisiin

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mitä mä teen? Pierasin eilen illalla kun oltiin miehen kanssa sohvalla kattelemassa telkkaria. Se sait hirveet kilarit ja huusi ettei haluu tämmösen haisunäädän kanssa naimisiin ja lähti kaupungille ovet paukkuen, ei vastaa puhelimeen. Itken kotona yksin. Häät olisi ensi kuussa ja kaikki on sovittu. Auttakaa!
 
"vieras"
Äijäs ei sitten koskaan "paukuttele" vai?:D Saatko sä paskalla käydä omassa kodissas vai käytkö huoltsikalla?:xmas:
Ollaan oltu pari vuotta yhdessä ja en oo koskaan ennen kunnolla pierassu. Meillä on säännöt että veskissä käytetään aina ilmanraikastinta ja veski on sillai erillään ettei äänet sieltä kuulu. Kai se joskus pieree mutta ei koskaan kenenkään muun kuullen. Se huusi ettei voi sietää piereskeleviä muijia.
 
Kyl se niin on et sit on äijällä päässä jalkapallon mentävä aukko! Ei tollasta ihmistä voi olla et se ei suostu itse ääneen päästämään pierua eikä salli sitä ääntä tai mitään hajuja teidän kodissanne! Sano sille et jos noin vähästä on häät kiinni ni fuck you.
 
---
Eiköhän se siitä laannu:) Kaikkihan tietää, että pikaistuksissaan voi sanoa kaikenlaista mitä ei oikeasti tarkoita. Paitsi että niin pienestä suuttui niin kovasti että olikohan tuo ainoa syy...? Ties vaikka hällä olisi jotain muutakin mieltä painamassa.
 
Siis tän on pakko olla provo? Sain kyllä hyvät naurut, kun kuvittelin tilanteen... Jos mun mies olis tommonen ei varmaan paljoa kotona näkyisi =) olen vähän herkkä laktoosille niin voipi vaikuttaa.
 
"vieras"
mä kyllä ymmärrän ap:n miestä.
ollaan oltu mieheni kanssa naimisissa jo 7 vuotta eikä tulis mieleenkään piereskellä miehen kuullen (ja ennen kuin kukaan kysyy niin kyllä on mies ollut synnytyksessä mukana enkä ole siellä paskonut pöydille tms, onneksi, häpeisin silmät pästäni jos olisin)
ei naurata pieru- tai eritejutut.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27237705]mä kyllä ymmärrän ap:n miestä.
ollaan oltu mieheni kanssa naimisissa jo 7 vuotta eikä tulis mieleenkään piereskellä miehen kuullen (ja ennen kuin kukaan kysyy niin kyllä on mies ollut synnytyksessä mukana enkä ole siellä paskonut pöydille tms, onneksi, häpeisin silmät pästäni jos olisin)
ei naurata pieru- tai eritejutut.[/QUOTE]

Ukkos ei vaan henno kertoa sulle, että päriset kaiken yötä :D
 
häläpäti
:D Uskomatonta jos tuo on totta! Hyvä syy perua häät :O eipä siinä ku soittelemaan ihmisille: päästin pierun,niin meidän häät on sitten peruttu! :D :D uskomatonta! meilläkai piereskellään sillon kun pierettää ja joo,vessassakin ollaan yhtäaikaa ja saattaa olla just isomman tavaran teko menossa :) juu ja vessan ovi voi olla auki ku olen vessassa tai mieheni!kaameeta! enkä ole tajunnut edes erota :O
 
"äityli"
[QUOTE="Vieras";27237396]Mitä mä teen? Pierasin eilen illalla kun oltiin miehen kanssa sohvalla kattelemassa telkkaria. Se sait hirveet kilarit ja huusi ettei haluu tämmösen haisunäädän kanssa naimisiin ja lähti kaupungille ovet paukkuen, ei vastaa puhelimeen. Itken kotona yksin. Häät olisi ensi kuussa ja kaikki on sovittu. Auttakaa![/QUOTE]

Tuttu juttu! Asuttiin( exän )kanssa yhdessä ja sanoi jos aamulla tikun raapasee, niin syttyy. Eli huumorilla otti minun "paskomisen". Mie piereskelen useasti. Vieläkin ollaan yhdessä, vaikkei asuta. Tuo haju ei asumuseroa aiheuttanut.
 

Yhteistyössä