pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja sapettaa
  • Ensimmäinen viesti
jortikka
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
No joo, meidän kaksoset 13-vuotiaita, ja vaikka ne kymmeltä käy nykkumaan, niin poika ainakin valvoo vielä yhdentoista aikaan..ja siinä vaiheessa isäntä jo kuorsaa. Nuorin lapsista täyttää kesällä kolme. Eli harvoin harrastetaan, todellakin! ehkä n. kerran kuussa saunassa...
Tiedän tunteen,Kerran kuussa kulostaa liiankin tutulta! Kerran kolmessa kuukaudessakin on ukon mielestä ok..siitä lähdetään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Olenko provo, jos kerron teille, mitä miehenne toivoisivat teiltä? Eivät vaan uskalla sitä teille itse sanoa. Tai vaikka sanoisivatkin, niin se ei tuota tulosta. Miehet eivät vaan viehäty pukluräteistä, vaipoista ja harmaana törkykasana kulkevasta naisesta.
Juuri näin puhutte oikeaa asiaa!
Noh, tähän vielä sanon, että jos mies on kanssa lasta halunnut, niin kyllä ne puklurätit ja vaipat ovat arkipäivää. Ainakin meillä kyllä mieskin kärsii noita asioita hoidella.
Ja harmaa törkykasa? En tunne montakaan sellaista äitiä...
Ja miksi tämä taas käännetään näin, että miehen pitäisi viehättyä naisesta. Entä jos nainen ei kauheasti viehäty miehestä, joka ei viitsi auttaa niiden puklurättien ja vaippojen kanssa. Ei paljon huvita siinä vaiheessa ajella karvoja ja olla erityisesti miestä varten viehättävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:D :flower: Olen mäkin niihin sormuksensa taskuun sujauttaneihin ukkomiehiin ja pienten lasten isiin törmännyt mutta eipä tulisi mieleen koskea pitkällä tikullakaan, vaikka sinkku olisin.
minä myös erään kanssa vietettiin rattoisaa iltaa ja kun rupesin kotio lähtemään niin tarjoutu seuraksi siinä sitten kysäsin että haluutko 3 lapsen isäksi (tuolloin oili vaan 3 mukulaa ny 4) niin men hiljaseksi.... olin vaan huomannut surmuksen jälen sormessa :LOL: kehoitin lähteen oman vaimon luokse nukkumaan

myöhemmin moikkas minuu kyseinen mies ja kiitti koska oli tajunnut myöhemmin mitä ois voinut menettää ja rupateltiin puistossa tovi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Olenko provo, jos kerron teille, mitä miehenne toivoisivat teiltä? Eivät vaan uskalla sitä teille itse sanoa. Tai vaikka sanoisivatkin, niin se ei tuota tulosta. Miehet eivät vaan viehäty pukluräteistä, vaipoista ja harmaana törkykasana kulkevasta naisesta.
:LOL:

Jo on taas ketju.. meedio kertoo mitä kaikkien naisten miehet ajattelevat :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Onhan niitä kunnon isiäkin, ne on vaan niitä vähemmän komeita, jotka eivät saa edes sanaa suustaan ja punastelevat, jos niille päivää sanoo. Heidän vaimonsa saavat ihan hyvin pitää urponsa. Sitten on taas pelimiehiä, joista näkee jo kauas, että yksi nainen ei heille riitä.
Mulla on hyvännäköinen kunnon mies, eikä mua haittaa yhtään jos se ei saa sanaa suustaan jos joku pelimiesten pelinappula tulisi sille juttelemaan ;) Urpoki määrittelen ihmisen muista syistä ja mm. Neiti Siiri nämä määreet täyttää erinomaisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Onhan niitä kunnon isiäkin, ne on vaan niitä vähemmän komeita, jotka eivät saa edes sanaa suustaan ja punastelevat, jos niille päivää sanoo. Heidän vaimonsa saavat ihan hyvin pitää urponsa. Sitten on taas pelimiehiä, joista näkee jo kauas, että yksi nainen ei heille riitä.
Tiedän Siiri-kultsi että provoilet, mutta mun mies on oikein hyvännäköinen kunnon mies, ja mä olen hyvännäköinen nuori nainen enkä mikään harmaa tiskirätti. Pahoittelen kun joudun näin särkemään maailmankuvasi.
 

Yhteistyössä