pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja sapettaa
  • Ensimmäinen viesti
jepsjep
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Jostain syystä miehet hakeutuvat juttelemaan viehättävän naisen kanssa. Olen ihan mukava ja ystävällinen ihminen ja minulle voi kyllä jutella...en käännä selkääni niillekään, joilla on sormus sormessa.
Mitä ihmettä sä nyt oikeen vouhkaat? Ei ne kunnolliset miehet tule sulle selittelemään kuinka ihanasti asiat on kotona, ja niitä on kuitenkin suurin osa miehistä, usko nyt vaan! Kuinka suuri otos sulla tässä tutkimuksessa nyt oikein on...? kolme, neljä....

Onhan niitä pettäjämiehiä ja naisia olemassa niin kauan kuin maailma pyörii akselinsa ympäri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En koskaan voisi laittaa lasta häkkiin (leikkikehä yms) että pääsisin harrastamaan seksiä. Oikeastiko ihmiset niin tekevät, miksi? Ällöä.
Meillä muksu kyllä on monesti leikkikehässä esim. imuroimisen ja luuttuamisen ajan. Ja viihtyy hyvin kun siellä on sellaisia leluja joita ei muualla ole. Ja jos lapsi viihtyy leikeissään, niin ei sitä kiinnosta paistaako isi ja äiti ruokaa keittiössä vai rakastelee makkarissa sillä aikaa. :saint:
Meitä riittää ilmiselvästi moneen junaan.
Niinpä, joillakin on se aktiivinen seksielämä.
Lapsen kustannuksella. Lapsi on varmasti iloinen kuunnellessaan äidin voihkintaa. ällöä.
Voi rakastella myös hiljaa, ei tarvitse lapsen kuunnella. Ja lapsen kustannuksella? Jos meidän tyttö on tylsistynyt ja ilmoittaa siitä, niin hommaa jatketaan myöhemmin, mutta mikä on ongelma jos hän iloisena leikkii ja me leikitään sillä välin?!
 
mä nyt oikeesti jotenkin kauhistuin, vaikka tää onkin vaan netin keskustelupalsta. tiedän että pettäjiä on, niin miehiä kuin naisia. mutta mistä toi yleistäminen tulee, että kaikki miehet on sellaisia, joilla kotona pieni tai isompi lapsi ? voitko sihteeri/siiri sen kertoa ?

aloin ihan tosissani miettimään että onko noin, oma nainen ei enää kelpaa kun sen paksuksi on saattanut, sitten voidaan panna muualla ja valittaa siitä ?
luulisi olevan helpompaa sanoa sille omalle naiselle siitä ja hankkia omalle naiselle aikaa panostaa itseensä. mutta ilmeisesti ei.

tuli ihan itku silmään, kun ajatteli että näinkö omalle kohdalle sitten käy. kiitos raskaushormoonien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaMusta:
mä nyt oikeesti jotenkin kauhistuin, vaikka tää onkin vaan netin keskustelupalsta. tiedän että pettäjiä on, niin miehiä kuin naisia. mutta mistä toi yleistäminen tulee, että kaikki miehet on sellaisia, joilla kotona pieni tai isompi lapsi ? voitko sihteeri/siiri sen kertoa ?

aloin ihan tosissani miettimään että onko noin, oma nainen ei enää kelpaa kun sen paksuksi on saattanut, sitten voidaan panna muualla ja valittaa siitä ?
luulisi olevan helpompaa sanoa sille omalle naiselle siitä ja hankkia omalle naiselle aikaa panostaa itseensä. mutta ilmeisesti ei.

tuli ihan itku silmään, kun ajatteli että näinkö omalle kohdalle sitten käy. kiitos raskaushormoonien.
No ei käy! Tai voi käydä, mutta sanoisin että harvinaisempaa se on kuin vertaa miten paljon kunnon miehiä löytyy. Tää siiri-sihteeri provoilee uhalla. Puhunut jo monesti ristiin itsensä kanssa.
Hienoja isiä ja miehiä on kyllä, jotka osaavat arvostaa naistaan ja lastensa äitiä! :hug:
 
Sihteeri
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaMusta:
mä nyt oikeesti jotenkin kauhistuin, vaikka tää onkin vaan netin keskustelupalsta. tiedän että pettäjiä on, niin miehiä kuin naisia. mutta mistä toi yleistäminen tulee, että kaikki miehet on sellaisia, joilla kotona pieni tai isompi lapsi ? voitko sihteeri/siiri sen kertoa ?

aloin ihan tosissani miettimään että onko noin, oma nainen ei enää kelpaa kun sen paksuksi on saattanut, sitten voidaan panna muualla ja valittaa siitä ?
luulisi olevan helpompaa sanoa sille omalle naiselle siitä ja hankkia omalle naiselle aikaa panostaa itseensä. mutta ilmeisesti ei.

tuli ihan itku silmään, kun ajatteli että näinkö omalle kohdalle sitten käy. kiitos raskaushormoonien.
Olet käsittänyt asian ihan oikein.

 
Naapurin tyttö
Se mikä on erityisen surullista on että on naisia jotka eivät usko enää toimivaan parisuhteeseen, todelliseen rakkauteen ja toisesta välittämiseen. Kaikki ovat pettäjiä, kaikkea pitää epäillä. En pidä itseäni sinisilmäisenä, mutta kuitenkin koen että se rakkaus jota minun ja mieheni välillä on, on todellista. Jos tulevaisuus osoittaisikin toista ja minulle selvisi mieheni petturuus, niin en kuitenkaan voisi elää tätä hetkeä ajattelemalla sitä jo valmiiksi. Niin kauan kun suhteemme on hyvä, se on hyvä.
 
Siiri
Onhan niitä kunnon isiäkin, ne on vaan niitä vähemmän komeita, jotka eivät saa edes sanaa suustaan ja punastelevat, jos niille päivää sanoo. Heidän vaimonsa saavat ihan hyvin pitää urponsa. Sitten on taas pelimiehiä, joista näkee jo kauas, että yksi nainen ei heille riitä.
 
Siiri
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Se mikä on erityisen surullista on että on naisia jotka eivät usko enää toimivaan parisuhteeseen, todelliseen rakkauteen ja toisesta välittämiseen. Kaikki ovat pettäjiä, kaikkea pitää epäillä. En pidä itseäni sinisilmäisenä, mutta kuitenkin koen että se rakkaus jota minun ja mieheni välillä on, on todellista. Jos tulevaisuus osoittaisikin toista ja minulle selvisi mieheni petturuus, niin en kuitenkaan voisi elää tätä hetkeä ajattelemalla sitä jo valmiiksi. Niin kauan kun suhteemme on hyvä, se on hyvä.
Just sinunlaisesi naiivit ressukat mua säälittää.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Odottakaa vaan, kunnes teillä on murkkuikäisiä :D
:D Näin olen kuullut myös!

Meillä leikki-ikäisiä kaksi ja vauva. Seksiä iltaisin kun lapset nukkuvat milloin missäkin, olohuone, vessa, kuisti....
Kuistilla?? :eek: Jokuhan voi nähdä teidät, esim. naapuri tai ohikulkija tms.! Vai onko teillä verhot kuistin ikkunoissa?

 
Peuhu
Ihan koska vaan ,vaikka vessassa ja ovi vaan lukkoon ja ollaan mahd. hiljaa kuitenkin. Alakeraan mennään laittamaan "pyykkiä" ja lapsille video pyörimään, illalla kun lapset nukkuu, ei ole ongelma meillä , ei ole myöskään perhepeti käytössä niin saadaan ihan sänkyäkin käyttää, rosin se narisee niin useinmiten josain muualla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Se mikä on erityisen surullista on että on naisia jotka eivät usko enää toimivaan parisuhteeseen, todelliseen rakkauteen ja toisesta välittämiseen. Kaikki ovat pettäjiä, kaikkea pitää epäillä. En pidä itseäni sinisilmäisenä, mutta kuitenkin koen että se rakkaus jota minun ja mieheni välillä on, on todellista. Jos tulevaisuus osoittaisikin toista ja minulle selvisi mieheni petturuus, niin en kuitenkaan voisi elää tätä hetkeä ajattelemalla sitä jo valmiiksi. Niin kauan kun suhteemme on hyvä, se on hyvä.
Just sinunlaisesi naiivit ressukat mua säälittää.
Mitä säälittävää on siinä, että nauttii tästä hetkestä, eikä pelkää koko ajan, että koska se mies lähtee vieraisiin? Ehtii sitä murehtimaan sitten jos(/kun?) se tapahtuu.
 
Peuhu
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Onhan niitä kunnon isiäkin, ne on vaan niitä vähemmän komeita, jotka eivät saa edes sanaa suustaan ja punastelevat, jos niille päivää sanoo. Heidän vaimonsa saavat ihan hyvin pitää urponsa. Sitten on taas pelimiehiä, joista näkee jo kauas, että yksi nainen ei heille riitä.
Ei miehiä ihan noin mustavalkoisesti voi jakaa kahteen tyyppiin. Miehiä on monenlaisia mut sä olet tainnut tavata vaan kahdenlaisia...sääli. Toivottavasti sä joskus löydät sen oikean rakkauden niin sit tiedät mistä täällä jotkut puhuu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Onhan niitä kunnon isiäkin, ne on vaan niitä vähemmän komeita, jotka eivät saa edes sanaa suustaan ja punastelevat, jos niille päivää sanoo. Heidän vaimonsa saavat ihan hyvin pitää urponsa. Sitten on taas pelimiehiä, joista näkee jo kauas, että yksi nainen ei heille riitä.
Ai, mulla on kyllä komea ja haluttu mies, joka on tosi hyvää seuraa. Ei punastele eikä ujostele. Mut ei myöskään petä.
Sulla on Siiri-reppana ollut tosi huono tuuri miesten kanssa tai siis et vain parempaan pysty. Voimahali! :hug: =)
 
nonniin siiri/sihteeri

mies luki teidän juttuja tässä hetken. totesi mulle että te olette todella säälittävä kaksikko, olette tavanneet niitä todellakin vääriä ketkuja miehiä :LOL:
kuulemma monet miehet ovat erittäin tyytyväisiä siihen omaan naiseensa ja ylpeitä omasta perheestään, ei tartte muualta sääliä hakea.

ja lisään nyt ite että ei toi mun mies oo sieltä rumimmasta päästä, saati sitten tuppisuu.
että :hug: teille, koittakaa pärjätä elämässä.

mulle ainakin tuli parempi mieli =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaMusta:
nonniin siiri/sihteeri

mies luki teidän juttuja tässä hetken. totesi mulle että te olette todella säälittävä kaksikko, olette tavanneet niitä todellakin vääriä ketkuja miehiä :LOL:
kuulemma monet miehet ovat erittäin tyytyväisiä siihen omaan naiseensa ja ylpeitä omasta perheestään, ei tartte muualta sääliä hakea.

ja lisään nyt ite että ei toi mun mies oo sieltä rumimmasta päästä, saati sitten tuppisuu.
että :hug: teille, koittakaa pärjätä elämässä.

mulle ainakin tuli parempi mieli =)
:D :flower: Mähän sanoin! =)
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Olenko provo, jos kerron teille, mitä miehenne toivoisivat teiltä? Eivät vaan uskalla sitä teille itse sanoa. Tai vaikka sanoisivatkin, niin se ei tuota tulosta. Miehet eivät vaan viehäty pukluräteistä, vaipoista ja harmaana törkykasana kulkevasta naisesta.
Juuri näin puhutte oikeaa asiaa!
 
tota
No joo, meidän kaksoset 13-vuotiaita, ja vaikka ne kymmeltä käy nykkumaan, niin poika ainakin valvoo vielä yhdentoista aikaan..ja siinä vaiheessa isäntä jo kuorsaa. Nuorin lapsista täyttää kesällä kolme. Eli harvoin harrastetaan, todellakin! ehkä n. kerran kuussa saunassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Olenko provo, jos kerron teille, mitä miehenne toivoisivat teiltä? Eivät vaan uskalla sitä teille itse sanoa. Tai vaikka sanoisivatkin, niin se ei tuota tulosta. Miehet eivät vaan viehäty pukluräteistä, vaipoista ja harmaana törkykasana kulkevasta naisesta.
Juuri näin puhutte oikeaa asiaa!
Noh, tähän vielä sanon, että jos mies on kanssa lasta halunnut, niin kyllä ne puklurätit ja vaipat ovat arkipäivää. Ainakin meillä kyllä mieskin kärsii noita asioita hoidella.
Ja harmaa törkykasa? En tunne montakaan sellaista äitiä...
 
Siiri se on onnistunut löytämään ne juottoloiden valioyksilöt :D :flower: Olen mäkin niihin sormuksensa taskuun sujauttaneihin ukkomiehiin ja pienten lasten isiin törmännyt mutta eipä tulisi mieleen koskea pitkällä tikullakaan, vaikka sinkku olisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
meillä harrastetaan silloin kun tuntuu siltä. :whistle: ;)
tuo oli itse asiassa vastaus mullakin

ja kun tätä keskustelua tässä' seurannut niin... jotenkin tunttuu että joku on tyrkyllä/tyrkyttänyt itseään

komeuskin on makuasia kuka tykkää mistäkin :p oli pitkätukkanen tai kalju niin eiköhän ne muut asiat oo tärkeempiä loppu viimex kun ulkonäkö
 
Illalla kun lapset nukkuvat, yöllä kun lapset nukkuvat ja aikaisin aamulla kun lapset nukkuvat.

Kerran on myös sorruttu laittamaan video pyörimään ja lapsille keksejä olohuoneeseen, jotta saatiin rauhassa "siivota makuuhuonetta" tuoli ovenkahvan alla esteenä. Pienin oksensi syötyään mahansa täyteen keksejä.
 

Yhteistyössä