no mulla on 6,5 vuotta aikaa kun matkustin 1,5 vuotiaan esikoisen kanssa viimeks n.7 tunnin matkat. sen jälkeen tehty alle tunnin matkoja, jotka meni nopeeta.
mut sillä pitkällä matkalla ollaan oltu, leikkihuoneessa. joka oli kyllä ihan kiva, mulla ei ollut vaunuja mukana, joten oli vaikea nukuttaa toista kun ne penkit olivat siellä tosi kovat ja pienet eli sylissä nukkui sillon. sit yhdellä kertaa kyselin etukäteen tyhjää vaunua, ja otettiin meille sellaset paikat mis on 2 penkkii vastakkain eli yhteensä 4. saatiin ne koko matkalle käyttöön..plus toisella puolella käytävää oli toiset tyhjät 4 paikkaa melkein kokomatkan joten autoilla sattin leikittyy myös hyvin kun oli tilaa..

sit eräs matkustaja, tuli meille sanomaan että tulkaa katsomaan meidän koiraa, ja mehän käytiin sit toisella puolellla junaa katsomassa niiden koiraa

sit käytiin ravintolavaunus myös. ja yläkerrassa oli liukumäki ainakin, jossa käytiin laskemassa..
mun mielestä noi tavalliset paikat olivat parhaimmat ainakin noista sillon, kun niissä oli helpompi makoillakin päiväunet.. ja leikkiin päästiin myös..