pienten lasten(alle 1)äidit,juotteko 1-2 siideriä silloin tällöin viikonloppuisin?

• Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
On ihan ok. Mun mielestä on ok niin kauan kunhan ei ole kännissä. Ja huppelissakin voi olla kunhan on esim. mies kotona selvänä.
Juuri näin.

Oi sitä nautintoa kun sai monen kuukauden tauon jälkeen avata Crowmooren extra dry -siiderin. Aaaaaah.

ehkä
Joisin jos voisin.... siis jos isäntä paikalla niin voisin kuvitella että ottaisin, mutta jos yksin niin en joisi!
Tämä viinapää ei kestä kuin max lasillisen sidua, niin ei sitäkään kovin usein tule otettua... =)

Joskus harvoin, ei kyllä tule usein ostettua. Saunassa tai saunan jälkeen, kun kaikki lapset ovat nukkumassa, katson hyvää ohjelmaa tai luen kirjaa ja korkkaan yhden =)

ja hui, ei ole edes sitä miestä talossa.

vieras
Mä juon vaan jos mies ei ota. Meillä on myös periaatteena,että ottaneena ei hoideta lasta. Eli jos mies sanoo kaupassa että saunan jälkeen tekisi mieli paria olutta,niin hän voi ne juoda ja mä vastaan lapsesta ja toisinpäin :) Aika harvoin on kuitenkaan sellaisia tilanteita että kotona ottaisin,jos otan niin mä tykkään ottaa kunnolla esim. kaverin polttarit,tuparit,synttärit tai joku muu juhla jossa ollaan muualla kuin kotona.

Yhteistyössä