Joisin jos voisin.... siis jos isäntä paikalla niin voisin kuvitella että ottaisin, mutta jos yksin niin en joisi!
Tämä viinapää ei kestä kuin max lasillisen sidua, niin ei sitäkään kovin usein tule otettua... =)
Joskus harvoin, ei kyllä tule usein ostettua. Saunassa tai saunan jälkeen, kun kaikki lapset ovat nukkumassa, katson hyvää ohjelmaa tai luen kirjaa ja korkkaan yhden =)
joskus olen itse myös ottanut,harvoin kylläkin.kyllä siitä tulee hyvä olo kun yhden korkkaa vaikka hyvää ohjelmaa katsoessa.taidanpa kun saan ipanan joskus nukkumaan =)
kyllä juon kun lapset nukkuu, onko se nyt niin paha??? ei tarvii hulluna humalassa olla vaan nautiskella se muutama hiljaisuudessa kun lapset nukkuu eikä kukaan häiritse
Mä juon vaan jos mies ei ota. Meillä on myös periaatteena,että ottaneena ei hoideta lasta. Eli jos mies sanoo kaupassa että saunan jälkeen tekisi mieli paria olutta,niin hän voi ne juoda ja mä vastaan lapsesta ja toisinpäin Aika harvoin on kuitenkaan sellaisia tilanteita että kotona ottaisin,jos otan niin mä tykkään ottaa kunnolla esim. kaverin polttarit,tuparit,synttärit tai joku muu juhla jossa ollaan muualla kuin kotona.
Kyllä mä voin ottaa yhden tai lasin viiniä vaikka imetänkin vielä neiti 7kk. Ei se pahasta oo. Alkoholitonta sidukkaa join silloin kun vauva oli ihan pieni ja imettää piti kokoajan