Pienten (2v) sukkahousuista. MISTÄ saa kiristämättömiä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miomao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miomao

Vieras
Mistä kaupasta saa hyviä, kiristämättömiä 86-92 cm sukkahousuja tytölle?

Olen ostanut jo monet vähintään 5 euron sukkikset sokkona eri kaupoista, kun eihän niitä malleja ole missään esillä. Välillä availen paketteja, vaikke saisikaan. Ei minulla ole varaa ostaa vaatteita, jotka ei sitten sovikaan. :( Olen ärsyyntynyt tähän hommaan jo!

Ennen ostin vain H&M:ltä niitä "made in turkey"- vauvojen sukkiksia. Niissäkin oli siis eroja riippuen siitä, missä maassa oli tehty. Olin niin tyytyväinen noihin. Koot loppuivat kuitenkin tuohon 86cm, ja me tarvittaisi nyt jo 92:set. Sama kauppa myy tietysti myös isommille sukkiksia, mutta ne on taas tietysti niin kireitä, ettei veri kierrä jaloissa. Ostin kokeeksi myös muutaman ihanat legginsit, mutta nekin ovat aivan liian kireät. Ja meillä on ihan normaalipainoinen tyttö, ei ole ikinä ollut edes vauvana jalkamakkaroita.

Ei ole kyllä meillkään mitkään sukkahousut kiristäneet, jos siis oikeaa kokoavain ovat olleet. Kolme lasta ja kaikilla sukkiksia käytetään.

Mutta kaippa se on vain niin lapsen kropan rakenteesta kiinni. Sitä on vain koetettava löytää se juurioikea malli.

Jaa. Onpas outoa. Olettekos kokeilleet sidoste-sukkiksia, joita saa jostain marketeista? Ostin sellaiset meidän normaalikokoiselle, hoikahkolle tytölle, enkä saanut niitä vedettyä edes jalkaan!

Ainakin tällä hetkellä (koko 100 cm) sidosteen sukkahousut on riittävän väljiä pyöreähkölle tytölle, vauvana meillä oli myös halpahallin play zone-merkkisiä ja muistaakseni niissäkin oli tarpeeksi tilaa vyötärössä. Voi tietysti olla, että oon ostanut sitten isompaa kokoa, jos muuten ei ole ollut tilaa tarpeeksi.

img_childrenstock.jpg

Täällä ollaan tykätty noista.

En tiedä eikö muita haittaa jos lapsen vatsa puristuu tiukoissa sukkahousuissa mutta itseänikin häiritsee juuri tuo ettei sopivia vyötäröitä löydy mistään. Meillä pitkä hoikka tyttö, kokoa 92 myös.

Yhteistyössä