PIENTÄ AVAUTUMISTA... lukekaapa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:
Minusta teki kyllä itse suuremman numeron tuosta asiasta. Ei kaikki ihmiset ajattele sokeista noin, vaan osaa käyttäytyä asiallisesti.

jep,näin mäkin ajattelisin. ku siltä on kysyny asiasta nii se saa kauheet kilarit:

"vittu ottakaa selville,menkää kirjastoon tai vittu tutkikaa netistä vittuako multa kyselette"

jooo o. meitä on moneen junaan, moni jää jo asemalla ;)

Paha ottaa kantaa saati lähteä arvostelemaan kun en itse ole moisessa tilanteessa ollut, en ole sokea enkä tunne sokeita ihmisiä. Luulen että hänellä on pinna napsahtunut jostain pienemmästä asiasta, kyllähän se kamelin selkä jossain vaiheessa katkeaa, sehän on selvää. :whistle:

Ainoa mikä mua harmittaa tuossa on se että hän kokee että suurinpiirtein kaikki ihmiset ajattelevat noin, vaikkei niin ole. Ja siksi toiseekseen kun ei ole monella meistä ole tietoa millaista sokean elämä on ja kuinka asiat tulee tehtyä niin kyllä sitä varmaan helposti on tarjoamassa apua ja ehkä ihmettelemässä kuinka toinen asiat tekee, kun itse ei ole moisia edes tullut miettineeksi. En usko että ihmiset siis pahalla tarjoavat apua tai avuttomana, se on vaan tiedon puutetta.. Mutta poikkeuksethan vahvistavat säännöt. Ja onhan se ihan ymmärrettävää että aina ei jaksaisi vastata toisten uteluihin..

Yhteistyössä