A
Aqela
Vieras
Laukesin, on ollut isompia ennen ja jälkeen. Isoin ollut n.18cm.Laukesitko kertaakaan yhdynnässä? Onko sittemmin ollut kookkaampia kaluja ja jos on niin minkä pituisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laukesin, on ollut isompia ennen ja jälkeen. Isoin ollut n.18cm.Laukesitko kertaakaan yhdynnässä? Onko sittemmin ollut kookkaampia kaluja ja jos on niin minkä pituisia?
Laukesin, on ollut isompia ennen ja jälkeen. Isoin ollut n.18cm.
En osaa sanoa. N.14cm on sopiva.Mikä olisi sulle minikoko ja mikä maksimi?
Miksi niin pieni?En osaa sanoa. N.14cm on sopiva.
paeaetoen siisSuunnilleen mun peukoalon kokoa. Seisokissa.
Ei ole pieni. Paksuus ratkaisee.Miksi niin pieni?
Tietty, jos on kovin nuori tyttö kyseessä, niin tuon ymmärtää, mutta aikuiselta naiselta toivoisi vähän seikkailumieltä. Vaikka siitä nyt ei itse hirveästi irti saisikaan, niin ei siitä haittaakaan ole. Ja kun siihen pisteeseen on tultu, että munakin on kaivettu esiin ja oltu siis seksiin valmiita, niin antaa mennä edes säälistä. Ja sama toiseenkin suuntaan. Miestenkin pitäisi lopettaa pihtailu ja jakaa - herrasmiehinä tietenkin eikä sikaillen - seuraansa kaikille sitä kaipaaville. Mitä sitten jos se toinen on lihava tai 30 vuotta vanhempi? Seksiä se vaan on.No EN tehnyt vaan pakenin vessaan väittäen että alkoi oksettaa ja sit feikkasin sammuvaa.
Juuri näin.Oli yksi. Annoin säälistä. Varmaan 10cm. Oli huono.
Ahaa. Jos uskoisin noihin tutkimuksiin niin vielä varmaan voit selvittää miksi minun pitäisi olla tyytyväinen keskimittaan?Se on suomalainen keskimitta noin 14 cm. Erään isomman tutkimuksen mukaan 13,77cm.
Euroopassa tehdyssä noin 1 000 miehen tutkimuksessa velton peniksen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm. Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9-19 cm). 76 %:lla miehistä penis oli erektiossa mitaltaan 12 – 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla se oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan peniksen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9-15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 – 14 cm).
ELI vain 12 % miehistä pidempi kun 16cm. !!!! Sitä että onko penis 14 vai 16 cm ei näe silmällä.
Tietty, jos on kovin nuori tyttö kyseessä, niin tuon ymmärtää, mutta aikuiselta naiselta toivoisi vähän seikkailumieltä. Vaikka siitä nyt ei itse hirveästi irti saisikaan, niin ei siitä haittaakaan ole. Ja kun siihen pisteeseen on tultu, että munakin on kaivettu esiin ja oltu siis seksiin valmiita, niin antaa mennä edes säälistä. Ja sama toiseenkin suuntaan. Miestenkin pitäisi lopettaa pihtailu ja jakaa - herrasmiehinä tietenkin eikä sikaillen - seuraansa kaikille sitä kaipaaville. Mitä sitten jos se toinen on lihava tai 30 vuotta vanhempi? Seksiä se vaan on.
Tietty, jos on kovin nuori tyttö kyseessä, niin tuon ymmärtää, mutta aikuiselta naiselta toivoisi vähän seikkailumieltä. Vaikka siitä nyt ei itse hirveästi irti saisikaan, niin ei siitä haittaakaan ole. Ja kun siihen pisteeseen on tultu, että munakin on kaivettu esiin ja oltu siis seksiin valmiita, niin antaa mennä edes säälistä. Ja sama toiseenkin suuntaan. Miestenkin pitäisi lopettaa pihtailu ja jakaa - herrasmiehinä tietenkin eikä sikaillen - seuraansa kaikille sitä kaipaaville. Mitä sitten jos se toinen on lihava tai 30 vuotta vanhempi? Seksiä se vaan on.
paeaetoen siisEn mitannut. Oli reilusti alle 10cm.
paeaetoen siis
Ookoo
Mä en ole nähnyt häntä ollenkaan.Ei muuten ole.
Mä olen ollut päättömän kanssa saunassa.![]()
Ei muuten ole.
Mä olen ollut päättömän kanssa saunassa.![]()
Noin 20 cm. Yleensä symmetrisillä komeilla miehillä on kookkaampi varustus, joten erehdyin.Minkä kokoinen on ollut penis pienikaluisimmalla seurustelukumppanillasi?
Miten seksi onnistui?
Kaatuiko suhde pieneen penikseen?
Oliko helpotus huomata että seuraavalla kumppanilla on paljon kookkaampi?
Täh. Veikkaan että joku 17-18 cm on keskimitta, ja pääosa on 16-20 cm:n välissä. Tuo "tutkimusten" 14,jotain on kyllä keksitty tai sitten kullienkin koko on keskipituuden mukana noussut Suomessa nuoremmilla sukupolvilla. Onhan faktaa että pidemmillä miehillä kämmenet, sormet, jalat, päät, nenät ym:tkin on keskimäärin suurempia, siis miksei muka munatkin?Laukesin, on ollut isompia ennen ja jälkeen. Isoin ollut n.18cm.
Sä et voi tietää mun kumppaneiden kokoa.Täh. Veikkaan että joku 17-18 cm on keskimitta, ja pääosa on 16-20 cm:n välissä. Tuo "tutkimusten" 14,jotain on kyllä keksitty tai sitten kullienkin koko on keskipituuden mukana noussut Suomessa nuoremmilla sukupolvilla. Onhan faktaa että pidemmillä miehillä kämmenet, sormet, jalat, päät, nenät ym:tkin on keskimäärin suurempia, siis miksei muka munatkin?
Kannattaa vielä huomata että se mittaus tehdään viivaimella peniksen päältä, niin että viivain painetaan häpyluuta vasten mitä painuu peniksessä kiinni pitäen. Mahdollinen viivaimen alun tyhjä miinustaen. Yleensä se mittaosa alkaa vasta 0,5-1 cm:n päästä reunasta.Euroopassa tehdyssä noin 1 000 miehen tutkimuksessa velton peniksen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm. Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9-19 cm). 76 %:lla miehistä penis oli erektiossa mitaltaan 12 – 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla se oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan peniksen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9-15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 – 14 cm).
ELI vain 12 % miehistä pidempi kun 16cm. !!!! Sitä että onko penis 14 vai 16 cm ei näe silmällä.
Penispumpun käytöllä saa muutaman sentin pituutta ja paksuutta lisää.Euroopassa tehdyssä noin 1 000 miehen tutkimuksessa velton peniksen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm. Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9-19 cm). 76 %:lla miehistä penis oli erektiossa mitaltaan 12 – 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla se oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan peniksen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9-15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 – 14 cm).