Pieniinkö päin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Epätietoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Epätietoinen"

Vieras
Eli siis.. Lokakuussa 2010, kuukautiseni loppuivat tyystin. Odottelin kuukausia, kunnes varasin ajan neuvolaan Maaliskuussa 2011. Sain hormoni lääkkeitä jotka käynnistivät kuukautiset, ne tulivat normaalisti, sen yhden ainoan kerran, pelkästään lääkkeiden vaikutuksesta, ja sen jälkeen ei tullut taas kuukausiin.

Kunnes tuossa about kuukausi sitten, ehkä vähän reilukin, alkoivat kuukautiset itsestään. Olin tästä tosi hämilläni.. En ole nyt kahteen vuoteen käyttäny e-pillereitä, enkä mitään ehkäisyä, mutta raskaaksi en ole tullut. (Luulen tämän johtuvan todella reilusta ylipainosta, painan 120kg.) Elän avoliitossa mieheni kanssa, ja tarkoitus ei ole ollut yrittää lasta, mutta ei ole kielletty tulemasta, tulee kun on tullakseen. Useita kertoja olen epäillyt olevani raskaana, ja tehnyt testejä, on ollut maha kipuja ja pahoinvointia yms yms.

Mutta nyt eilen, alkoi järkyttävät kivut rinnoissa, molemmat rinnat ovat todella arat. Muita oireita ei ole. Onko siis todenmäköistä, että olisin tullut raskaaksi edellisessä ovulaatiossa, siis tässä joka tuli edellisten kuukautisten jälkeen, monen kuukauden tauosta riippumatta?

Jokohan näkyisi testissä.. Avopuolisolle en ole vielä maininnut mitään. Pitäisikö tehdä testi jo tänään?

voithan tehdä testin.
kohdun imakalvolle voi tulla liikakasvua jos on pitkään niin ettei vuotoja tule, sen vuoksi lääkkei oisi hyvä saada vuodot aikaiseksi ainakin noin kolmen kuukauden välein. kannattaa varmasti mennä gynele jos nyt et ole raskaana.

Yhteistyössä