Pieniä iloja

Mä oon ilonen ku aamulla oli kaunista, maisema vain tuprutti lunta.
Ja oon iloinen kun se nyt taas sulaa, auringon kurkkiessa säännöllisesti pilvien takaa. Olen iloinen kun mieheni tulee aikaisemmin kotiin, ja saamma viettää pitkän viikonlopun yhdessä.
Olen iloinen kun sain työharjoittelupaikasta hyvää palautetta, ja pääsin työhaastatteluun.
Ja koska sain käytyä labrassa verikokeissa, ovat alta pois.

Olen iloinen koska olen onnellinen ja siitä, että osaan iloita pienistä asioista vastoinkäymisistä huolimatta. :flower:

Viimeksi muokattu:
"jojo"
Kuopus on jo paremmassa kunnossa, viime yönä pakkasin jo kassia sairaalaan lähtöä varten, mutta ei onneksi tarvinnutkaan mennä. Mies on kotona pyhät, sekin on kivaa. :) Tuulikaapissa on taas hippusen enemmän tilaa, kun sain sen siivottua ja kerättyä pois ja pestyä edellisen sesongin pieniksi jääneet vaatteet. Siivosin kodinhoitohuoneenkin. Vaatehuolto sujuu siis sutjakasti taas jonkin aikaa. Vaaka näytti aamulla hippusen pienempää lukemaa, enää 3,7 kg tavoitteeseen!

"jojo"
Viime viikolla mä tulin hyvälle tuulelle, kun esikoinen 3v heräsi ja juoksi leikkihuoneeseen. Sieltä kuului ilahtunut "Äiti on siivonnut täällä!" :D

Kuulostaa varmaan siltä, että mä siivoan tosi, tosi harvoin. ;) Se ei kuitenkaan ollut se pointti, vaan mä olin juuri pari päivää yksin märehtinyt, että kukaan ei koskaan huomaa mun tekemiä kotihommia. Semmoinen arvostuksen puute-itsesäälikieriskely, tiedättehän? Ja sitten ihana pikkupoika yhtäkkiä iloitsee oikein ääneen, kun mä olen latonut tavarat hyllyihin ja laatikoihin. :)

Turkilmas
Tänään on kyllä niin huono päivä, että tuottaa todella tuskaa keksiä tästä mitään positiivista. Paitsi tietysti ne "kestoilon" aiheet, eli rakkaat läheiset ihmiset. Ja onhan tuolla ulkona upea ilma.

ärsyttävän positiivinen
Aina löytyy asioita, joista voi olla iloinen, kun vain jaksaa huomata ne! Jos on tarpeeksi masentunut, niin ei tietysti haluakaan nähdä niitä... Esimerkiksi täällä on mies reissussa, lapset mahataudissa, pari kivaa menoa peruuntunut ja itse en ole moneen yöhön nukkunut hyvin. Mutta tässä voi olla iloinen siitä että voi olla rauhassa kotona eikä ole kiire mihinkään.
Ja onneksi tauti ei ole tämän pahempi ja onneksi se ei ole tarttunut pienimmäiseen, vauvaan!
On ihana kevät.
Vauva hymyili ja naureskeli ja jutusteli juuri niiiin ihanasti <3
5-vuotias kuuntelee vanhoja kultaisia lastenlauluja, ai että ne ovat hauskoja.
2-vuotias nukkuu, hänelle varmaan tulee parempi olo nyt.
Olen niin kiitollinen, ettei kukaan alkanut yöllä oksennella sänkyynsä.
Kaipaan miestäni, mutta sehän se tässä ihanaa onkin - ajatella jos olisi semmoinen mies jota ei kaipaisi kun on poissa!
Jos joskus tuntuu, ettei kerrassaan mikään ole hyvin, voi ruveta ajattelemaan itsestään selviä peeusasioita kuten ruokaa, vettä, kotia, terveyttä (tai sitä ettei se ole vielä huonompi kuin on), vapaata maatamme... Tarpeeksi kun ajattelee millaista olisi ilman näitä, niin eiköhän ala ilonaihetta löytyä.

Möy
Mä olen ollut harvinaisen iloinen tänään! Elämä on vihdoin ruvennut maistumaan, rupean askaretelemaan pääsiäistä varten, olen onnistunut tiputtamaan painoa yli 14kg, olen liikkunut tällä viikolla paljon, pari ulkomaanmatkaa on tiedossa! Kaikkia ihania asioita on kyllä tällä hetkellä :)

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys

Yhteistyössä