V
Viivuska
Vieras
Murehdin nyt vielä täälläkin että mitä tämä vois olla. Olen raskaana ja nyt ois menossa suurinpiirtein 7+3. Sunnuntaina tuli eka kerran paperiin hieman punertavanrusehtavaa vaaleaa vuotoa, jonkin ajan kuluttua verta (ei housuihin asti vaan paperiin ja aika vähän), sen jälkeen taas hieman tuota vaaleempaa vuotoa vielä pari kertaa paperiin. Maanantaiaamuna oli lääkäriaika (muiden asioiden vuoksi), mutta kysyin tuostakin asiasta ja lääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi et kohdunsuu napakasti kiinni ettei ainakaan sillä hetkellä keskenmeno, ja lääkäri ei huomannut sieltä mitään vuotoa edes, muuta kuin valkovuotoa. No sinä päivänä tuli vielä ehkä yhden kerran paperiin sitä rusehtavaa vaaleahkoa vuotoa ja sitten tais olla ettei vuotanut enään sinä päivänä muuten eikä eilenkään eli tiistaina ollenkaan. Nyt taas tänään on tullut sellaista samantyyppistä ehkä vähän tummemman ruskeaa vuotoa ja taas paperiin (joka kerta aina vain pyyhkiessä) eikä vielä ainakaan oikeaa verta. Ja nyt taas näyttäisi et se on loppunut, toivottavasti ainakin. Lääkäri sanoi et ottaa yhteyttä jos alkaa tuleen reilusti puhdasta verta ja sitten ultraan varalta. Mutta, kun olen niin hädissäni et mitä tuo voi olla kerta ei ainakaan vielä silloin ollut kesken tulossa.. Itselläni tällainen teoria mutten tiedä voiko olla mahdollista. Viime viikon ke tai toiltana sekstailtiin miehen kanssa (eka kertaa moneen viikkoon) ja siitä muutama päivä eteenpäin tiputti et jos limakalvot ois ärsyyntynyt ja tuli vanhana vuotona pois, ja nyt kun lääkäri teki sen sisätutkimuksen maanantaina niin siitä sama homa et ois ärtynyt ja tulee pikkutiputteluna pois. Tulipas tästä nyt kamalan pitkä mutten oikein muuten osannut selittää kuin juurta jaksain. Mitä muita vaihtoehtoja voi olla pikku vuodolle kuin keskenmeno?? Ja minun mielestä mulla maha on aika vähän ollut kipeä, välillä hieman mut luulen et normaalia. Jos viitsitte kertoa omia kokemuksianne mistä tuollainen voi johtua, ja kun tuo ei ole ollut puhdasta verta oikeastaan kertaakaan, silloin sunnuntaina tuli valkovuodon seassa melko puhdasta verta vain paperiin ihan vähän. Kiitti hirmusti jos jaksoitte lukea vuodatuksiani ja varsinkin jos jaksatte vastailla =)=)=)