Pieni vainoharhasuus vaivaa mieltä

Siis mä olin kokolailla varma että nyt alko puskemaan uutta vauvaa kehiin. Kaks lasta on jo ennestään.
Alamaha on ny melkeen viikon ollu kiree, sellanen ilkee paine tuntuu lähes koko ajan ja toisinaan teräviä vihlasuja. Huimaa. Tein testin keskiviikkona ja näytti negaa. Eilen isäntä kehtas heittää että mun tissit olis muka kasvanu. Sehän ei siis tiedä että se kuuluis raskauden oireisiin, ei oo perehtyny aiheeseen ja hällä ei oo itellään lapsia lainkaan. Tänään on ollu tosi paha olo koko päivän.

Mutkun se testi näytti sitä negaa. Menkoista ei voi mitään päätellä kun syön cerazettea ja vuoto tulee jos tulee, joskus. Edelliset on ollu syyskuun alussa.

Eli nyt saatte kertoa ihan suoraan että mä olen vainoharhanen :D Mä haluun nää ajatukset pois päästäni kun ei me varsin vauvaa olla yritetty laittaa aluilleen.

Nii joo. Epäilykset alunperin lähti siitä kun mä unohin ottaa yhen pillerin ja huomasin sen vasta reilusti seuraavan päivän puolella niin että se seuraavaki pilleri oli jo pari tuntia myöhässä.

Siinä sais kyllä tosi moni asia osua kohilleen. Vaan eihän tuo mahotonta ole tietenkään , kyllähän noita vauvoja tulee vaikka ottaa pillerit kaikki ajallaanki.

Mutta sitä oon niinku miettiny että kuinka kauan menee että se testi sitten kanssa varmasti näyttää oikein? Kun sen keskiviikkona tein, oli tasan kolme viikkoa unohtuneen pillerin päivästä.

Toi mahan oireilu voi johtua kyllä niin monesta muustaki jutusta. Voi johtua siitä et jos menkat tulee vähän miten sattuu niin ei mikään ihme että mahaa kiristää ja tuntuu ilkee paineentuntu. Tee uus testi muutaman päivän päästä, jos vaivaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Toi mahan oireilu voi johtua kyllä niin monesta muustaki jutusta. Voi johtua siitä et jos menkat tulee vähän miten sattuu niin ei mikään ihme että mahaa kiristää ja tuntuu ilkee paineentuntu. Tee uus testi muutaman päivän päästä, jos vaivaa mieltä.
Samaa mä kanssa ajattelin, mutta. Kun tässä näitä pillereitä syödessä on välillä niitä vuotojaki ollu niin kaava on ollu aina sama. Eli yhtenä päivänä maha kiristää ja alaselkä särkee. Siitä seuraavana päivänä alkaa vuoto. Vaan nyt kiristää ja kiristää ja kiristää. Viikko kohta täynnä ja menee hermot :(

Pitää tehä toinen testi, vaikka jotenki järki ajattelee että kun se ekakin tesit oli negatiivinen niin mitä suotta.

Yhteistyössä