Just näin. Sitten ei ollut enää mukava katsoa, kun kasvoivat aikuisiksi ja huumeet tuli mukaan tuon ottopojan elämään. Joutuivat muuttamaan kaupunkiin ja jotain. En enää jaksanut niin tarkkaan katsoa.Alkuperäinen kirjoittaja sininenO:mary sokeutuu kokonaan ja jossain vaiheessa nai sokean miehen jopka saa näkönsä takaisin ja jopa tais muuten pettää sitä marya
grace on niiden viimenen biologinen laps.. inglesin perhe adoptoi yhden pojan..ihan iso jo siinä adoptio vaiheessa.. mie en muista nimee mut se oli joku sellanen luonnoton "sirkus2 missä esiteltiin villi poikaa jonka isä ingels (ja se iso karva setä muistaakseni) pelasti..
Löytää puolison aika nuorena ja menee naimisiin ennen kuin täyttää 18v. Manly taisi olla miehen nimi. Saavat lapsen ja Mary myös.Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Mitäh??? Käytetäänkö siinä sarjassa huumeitakin??? Mut löytääkö se LAura ittelleen puolison?
Almanzolle ja Lauralle syntyy myös poika, joka kuitenkin kuolee ihan vauvana. Mä olen lukenut noi kaikki kirjat ja kattonut sarjan lapsena. Muisti palailee pätkittäin kun nyt olen katellut sarjaa uudestaan. Kirjat on hyviä! Pitäisi varmaan lukea ne uudelleen nyt.Alkuperäinen kirjoittaja lukija:Almanzo Wilder on Lauran tulevan miehen nimi ja he saavat Rose-tyttären. Lukekaa Laura Ingalls-Wilderin kirjoittamat kirjat, löytyvät kirjastosta lastenkirjaosastolta.
Onkos ne kirjat sitten tyyliin-tapahtui tosielämässä? Siis onko tällaista oikeasti tapahtunut tälle kirjailijalle?Alkuperäinen kirjoittaja Greeta:Almanzolle ja Lauralle syntyy myös poika, joka kuitenkin kuolee ihan vauvana. Mä olen lukenut noi kaikki kirjat ja kattonut sarjan lapsena. Muisti palailee pätkittäin kun nyt olen katellut sarjaa uudestaan. Kirjat on hyviä! Pitäisi varmaan lukea ne uudelleen nyt.Alkuperäinen kirjoittaja lukija:Almanzo Wilder on Lauran tulevan miehen nimi ja he saavat Rose-tyttären. Lukekaa Laura Ingalls-Wilderin kirjoittamat kirjat, löytyvät kirjastosta lastenkirjaosastolta.
Laura Ingalls Wilder kirjoitti kirjansa omaan elämäänsä pohjautuen, mutta toki niissä on paljon fiktiota mukana. Ja sarja oli melko viitteellinen, etenkin alun jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja kuka olin:Onkos ne kirjat sitten tyyliin-tapahtui tosielämässä? Siis onko tällaista oikeasti tapahtunut tälle kirjailijalle?
Just näin. Kirjoissakin on mukana fiktiota ja sarjahan on suurimmaksi osaksi täyttä fiktiota (pääpiirteitä otettu mukaan kirjoista). Kirjailija Laura Ingalls Wilder ei muistaakseni olisi koskaan halunnut mitään tv-sarjaa kirjoistaan. Sarja taidettiin tehdä hänen kuolemansa jälkeen. Kirjoista vielä sellainenkin esimerkki, että oikeastihan tätä Nellie Olesonia (menikös tämä nimi nyt ihan oikein...) ei ole ollut olemassa. Hänen hahmonsa on syntynyt yhdistelemällä kolmen eri tytön piirteitä. Tämän luin jostain faktatiedoista koskien Laura Ingalls Wilderia.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Laura Ingalls Wilder kirjoitti kirjansa omaan elämäänsä pohjautuen, mutta toki niissä on paljon fiktiota mukana. Ja sarja oli melko viitteellinen, etenkin alun jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja kuka olin:Onkos ne kirjat sitten tyyliin-tapahtui tosielämässä? Siis onko tällaista oikeasti tapahtunut tälle kirjailijalle?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel