pieni pyyntö teille hotellin asiakkaille

Kun ootte esim, aamupalalla, ja on paljon muitakin, niin älkää jääkö juomaan vettä, tai mehua, maitoo siihen automaatin eteen. Vaan ottakaa laseihin ja menkää pöytiinne. Ootte vaan tiellä ja hidastamassa ihmisten ruokailua. Hotellissa on laseja kyllä tarpeeksi. Tämä homma ärsyttää kotonakin, kun jäädään pönöttämään siihen vesihanan luo.
Sitten kun olette syöneet, ja huomaatte, että pöydän tarvitsijoita on, niin voisko siirtyä juttelemaan sohville aulaan, että muut sais paikan.
Täyttäkää pöydät järjestykses, ei se naapuri pure. Näin mahtuisi paljon enemmän ja pääsis oman perheen jäsenetvsamoihin pöytiin.
Jos näätte tutun siinä jonossa kauempana, niin ette voi kutsua häntä luoksesi, ja näin etuilemaan

moumoumou
No mä oon ollut vaan yhden kerran hotlassa iskän kans, mut eiks ihmiset kuitenkin saa ihan itte päättää mihin menee istuu ja syömään. Ja toi, et pitää nopeesti syödä ja häippää, enhän mä himassakaan juosten hoida noit hommii vaan rauhas nautiskelen.

vierass
Kädet loppuu kesken niiden lasien kanssa. Sama se on juoda samalla kun täyttää seuraavaa. Sama aika siinä menee, täytänkö kolme lasia vai yhden kahdesti ja toisen kerran.

Kannattaa mennä ajoissa sinne aamiaiselle, niin voi ihan rauhassa valita, mihin menee istumaan. Meillä osa tulee kumminkin sinne samaan pöytään myöhemmin, ei me yhtä matkaa tulla eri huoneista. Ja meidän näyttäessä vain juttelevan, se hitain puputtaa vielä ruokaansa.

No mä oon ollut vaan yhden kerran hotlassa iskän kans, mut eiks ihmiset kuitenkin saa ihan itte päättää mihin menee istuu ja syömään. Ja toi, et pitää nopeesti syödä ja häippää, enhän mä himassakaan juosten hoida noit hommii vaan rauhas nautiskelen.
En käskenyt syödä joutuin. Yksin kertaistetaan, ottakaa muutkin ihmiset huomioon

nohh
Juon aina lasillisen mehua siinä automaatin edessä. Siksi, että janottaa, ja jos kävelisin pöytään, joisin lasin tyhjäksi kolmessa sekunnissa ja joutuisin taas hakemaan sitä lisää. Aion toimia näin jatkossakin.

nohh
Ja en todellakaan täytä pöytiä järjestyksessä. Etsin aina sen rauhallisimman sopen, enkä tunge toisten viereen. Saman verran siellä niitä pöytiä riippumatta siitä, istuvatko ihmiset vierekkäisissä pöydissä vai hujan hajan ympäri ravintolaa.

vierass
Pistä hotellille palautetta, että ottaisivat käyttöön isommat lasit, ettei niitä tarvitsisi täytellä monta kertaa.

Itse otan usein hotellissa teemukin mehulasiksi, siihen mahtuu enemmän kerralla.

toistoa
Onhan sitä luppoaikaa ap:lläkin, jokaisen hotellireissun jälkeen samat valitukset. Eikö siitä voi päätellä, etteivät palstaa lue edessäsi jahkailleet, kun ei mene perille?

vierass
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30374154:
ihan suomalaisia
Se tapa jäädä keskelle kaikkien eteen on v-mäinen, mutta kahtohan sie ketä ne edessä olevat yleensä on... ihan ilman mitään rasismia... mutta katoppa...

Osaatko suomea, vai jääkö maailmakuvasi tuohon yhteen tapahtumaan?

nohh
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30374128:
Tämä nyt on pelkkää kiusantekoa muita kohtaan. Voisit ihan hyvin siirtyä pari askelta ja juoda sen siinä automaatin vieressä.
Juu, on se kamalaa, kun joutuu odottamaan sen kolme sekuntia enemmän omaa vuoroaan.

iu
Eihän se yksi maailman napa vielä kamalasti hidasta, mutta kun niitä napoja tuntuu nykyään olevan aika paljon. Jotenkin on päässeet hyvät tavat ja toisten huomioiminen hukkumaan - koskee ihan yleistä joukossa käyttäytymistä, ei pelkkiä hotelliaamiaisia. Rynnitään, tönitään, etuillaan, tukitaan kulkuväylät...

Jos haluan siellä Hesarin lukea kannesta kanteen niin näin teen. Ja pöytien täyttö järjestyksessä??? Täh?? Kauan ne pysyy järjestyksessä kerta ihmiset ovat siellä eri ajan ja pöytäseurueet ovat eri kokoiset.
Miksi tehdä ravintolalle tiskiä ottamalla monta lasia jos pärjää sillä yhdellä?

toistoa
Jos haluan siellä Hesarin lukea kannesta kanteen niin näin teen. Ja pöytien täyttö järjestyksessä??? Täh?? Kauan ne pysyy järjestyksessä kerta ihmiset ovat siellä eri ajan ja pöytäseurueet ovat eri kokoiset.
Miksi tehdä ravintolalle tiskiä ottamalla monta lasia jos pärjää sillä yhdellä?
On muuten hyvä se pienempi koko Hesarilla nykyään, mahtuu paremmin aamiaispöydässä sitä lukemaan :)

Yhteistyössä