Pieni pulma huutiksessa... mikä palaute pitäisi antaa. Hjälp!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Nyt on sellainen ongelma että en tiiä mitä teen vai oonko tekemättä mitään.
Eli voitin huudon ja myyjä otti yhteyttä että tarkasta postikulut seur päivänä jotta voin maksaa kaikki kerralla.
Tulikin tieto että paketti olikin viety vahingossa SPR:n keräykseen kun sinne oltiin viemässä tavaraa ja tää oli mennyt vahingossa mukana.
Hyvä yhteydenpito, mutta pakettia en saanutkaan. Kallis se ei ollut, postikulut oli kolminkertaiset paketin hintaan nähden. Tosi halvalla olisin saanut monta vaatekappaletta.

Mun elämä ei nyt kaatunut tästä, siinä paketissa ei ollut mitään niin must juttua joka olisi pitänyt saada heti nyt ja mulle vaan.

Myyjällä on plusssaa kaikki paitsi yksi joka on neutraali.
Kumman antaisitte, plussa vai neutraali? Vai voiko kaupoista olla antamatta palautetta? Pysyykö siellä omalla sivulla kuitenkin se kohta että et ole vielä antanut palautetta sitten loppuun asti vai katoaako se kehotus joskus...

Mä kun en ole koskaan ennen joutunut tällaiseen tilanteeseen että pitäisi antaa joku muu kuin kiittävä palaute.

Kolme kuukautta se on siellä sun näytössä jos et anna palautetta ja sitten poistuu ittestään. Minä antaisin neutraalin, pitää sitä nyt vähän kattoa mitä mihinkin vie.

[QUOTE="vieras";23090055]Kolme kuukautta se on siellä sun näytössä jos et anna palautetta ja sitten poistuu ittestään. Minä antaisin neutraalin, pitää sitä nyt vähän kattoa mitä mihinkin vie.[/QUOTE]

Thanks! Neutraalia vähän ajattelin. Mutta mitäs se sitten antaa mulle? Mä kun en halua muuta kuin plussaa...

Mä en antaisi mitään palautetta kun kerran ei kauppojakaan syntynyt, mun mielestä ostaja antaa palautteen siitä miten sujui ja oliko tuote kuvauksen mukainen.
Jos haluat antaa jonkun niin sitten vaikka neutraali - tyyllin *hyvä yhteydenpito, mutta myyjä olikin laittanut paketin muualle, kauppoja ei siis syntynyt*

Thanks! Neutraalia vähän ajattelin. Mutta mitäs se sitten antaa mulle? Mä kun en halua muuta kuin plussaa...

Mä antaisin silläkinuhalla neutraalin, että saisin itse kostopalautteena neutraalin tai negan. Laittaisin palautteen alle oman vastineeni.
Mun mielestä pitäisi antaa rehellistä palautetta siitä miten kaupat meni, jotta seuraavat tietävät sitten mitä on tiedossa. Ja todella, eihän neutraali ole mikään paha palaute. Sen voi antaa pehmeästikin...
Tai sitten tosiaan jättäisin antamatta koko palautteen. Mutta miksi antaa plussaa kun et edes saanut mitään pakettia....?

Mä antaisin silläkinuhalla neutraalin, että saisin itse kostopalautteena neutraalin tai negan. Laittaisin palautteen alle oman vastineeni.
Mun mielestä pitäisi antaa rehellistä palautetta siitä miten kaupat meni, jotta seuraavat tietävät sitten mitä on tiedossa. Ja todella, eihän neutraali ole mikään paha palaute. Sen voi antaa pehmeästikin...
Tai sitten tosiaan jättäisin antamatta koko palautteen. Mutta miksi antaa plussaa kun et edes saanut mitään pakettia....?

Niin, siinäpä se. Mä kun en haluaisi loukata ketään ja jotenkin sen ensimmäisen neutraalin antaminen ottaa koville :) eiks ookin vähän tyhmää??

Voi olla että mä meen ja pistän sille ehdottaen että emme laita palautteita kun ei mitään kauppoja syntynyt. .. vähänkö mä oon nössö?? ;)

Yhteistyössä